اردبیل؛

مشارکت 61/5 درصد مردم استان اردبیل در انتخابات هفتم اسفندماه

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 61.5 واجدین شرایط رای در این استان در انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ماریا موسوی افزود: در استان اردبیل 998هزار و 499 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که از این تعداد 612 هزار و 320 نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی بیان کرد: 98نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نامزد در انتخابات خبرگان در پنج حوزه انتخابیه با هم رقابت کردند.

جانشین رییس ستاد انتخابات استان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی 2نفر در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین یک نفر در حوزه انتخابیه مشگین شهر، یک نفر در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر و یک نفر در حوزه انتخابیه گرمی به مجلس راه یافتند و 2 نفر برای یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و نیز 2 نفر برای کسب یک کرسی حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به دور دوم راه یافتند.

به گفته موسوی، مردم استان اردبیل همچنین 2 نماینده خود را از بین 3 نامزد در انتخابات مجلس خبرگان نیز انتخاب کردند.

وی افزود : 20 هزار و 200 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسان در قالب یک هزار و 236 شعبه رای گیری در سراسر استان انتخابات حماسه ساز هفتم اسفند را برگزار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.