ارومیه؛

دیدار با یکی از مربیان پیشکسوت پرورشی تکاب

مدیر آموزش و پرورش تکاب گفت : معاونان و مربیان پرورشی تاثیرگذارترین افراد در سلامت اخلاقی دانش آموزان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ به مناست 8 اسفند سالروز تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی مدیر ، معاونان و تعدادی از کارشناسان مدیریت ضمن حضور در منزل محمدعلی رحیمی یکی از پیشکسوتان حوزه پرورشی و برادر شهید دانش آموز یونس رحیمی ، هفته تعلیم و تربیت اسلامی را به ایشان تبریک گفتند.

یحیی علی پناه مدیر آموزش و پرورش تکاب در این دیدار صمیمی گفت : بدون شک آموزش بدون تعلیم و تربیت به بیراهه خواهد رفت و در این راستا معاونان و مربیان پرورشی به عنوان دلسوزان و سنگ صبور دانش آموزان ، می توانند در تربیت آینده سازان این مرز و بوم تاثیرگذار باشند.

وی ضمن تاکید بر شخصیت قابل تحسین محمدعلی رحیمی افزود : مربیان پرورشی با توجه به معیارهایی که در اختیار دانش آموزان در الگو قرار دادن افراد وجود دارد ، می توانند به عنوان الگویی برتر و قابل تحسین از سوی دانش آموزان نسبت به بسط و ترویج فرهنگ اصیل دینی اسلامی اقدام نمایند.

مدیر آموزش و پرورش تکاب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دانش آموز یونس رحیمی اظهار داشت : وقتی که در بین همکاران و دانش آموزان از محمدعلی رحیمی به عنوان یکی از اسوه های اخلاق و نیرویی متعهد یاد می شود ، نشان از تربیت صحیح و برگرفته از بطن یک خانواده مذهبی و اسلامی است .

گفتنی است شهید دانش آموز یونس رحیمی در سال 1366 در منطقه عملیاتی شلمچه به افتخار شهادت نائل آمده اند .

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.