رونمایی از آلبوم «عکس زمستونی تهران»؛

تفتی: این آلبوم گام محکمی در عرصه موسیقی است

این آلبوم گام محکمی در عرصه موسیقی بود و سعی کردیم که سبک جدیدی را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری رونمایی آلبوم «عکس زمستونی تهران» کامران تفتی با حضور علی قربانزاده، مهرداد نصرتی، افشین مقدم،علی  اوجی، میثم یوسفی، فواد صفاریان پور، نیما مسیحا، شبنم فرشاد جو، محمد علی بهمنی، حجت اشرف زاده، روزبه نعمت اللهی، علی ضیا برگزار شد. این نشست خبری با حضور بهنام جلیلیان به عنوان آهنگساز، میثم یوسفی به عنوان ترانه سرا و مدیریت هنری، آیدا مصباحی به عنوان تهیه کننده و خود کامران تفتی آغاز شد.

آیدا مصباحی تهیه‌کننده در خصوص آلبوم گفت: این کار با همدلی دوستان به وجود آمد. ما خواستیم کاری کرده باشیم که اول از همه حال خودمان  خوب شود. من با افرادی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند 10، 15 سال است که آشنایی دارم و قرار بر این بود که این ترانه‌ها توسط یک خواننده معروف خوانده شود اما ما ترجیح دادیم که کامران تفتی بخواند چون صدای خاصی دارد البته این موضوع با ترس‌هایی هم همراه بود چون حضور یک بازیگر در عرصه موسیقی معمولا بازخورد بدی دارد. اما تفتی در مدت کوتاه مانند یک خواننده حرفه‌ای با ما همراه بود.
 
در ادامه مراسم کامران تفتی خواننده این آلبوم بیان کرد: بخش اعظم این آلبوم مدیون خیلی از آدم‌هایی است که به طور حرفه‌ای کار کرده‌اند و شاید تنها کسی که خیلی از این اتفاق دور بود من بودم و اگر که مدیریت دوستان نبود این آلبوم به وجود نمی‌آمد.

وی ادامه داد: امیدواریم که کارمان را درست انجام داده باشیم و لایق اعتماد و همکاری آنها بوده باشیم. من قبلا هم آلبوم را تا نیمه کار کرده‌ بودم چون بسیار هیجان برای موسیقی داشتم. این آلبوم گام محکمی در عرصه موسیقی بود که این تغییر را میثم یوسفی و آیدا مصباحی برای من ایجاد کردند و سعی کردیم که سبک جدیدی را نشان دهیم.
 
همچنین میثم یوسفی ترانه سرا در خصوص این آلبوم بیان کرد: من چون خودم به عنوان روزنامه نگار کار کرده‌ام یکی از تبعات ترانه سرا و روزنامه نگار بودن این است که همه نگاه‌ها به سمت  توست و اینکه چه عملکردی خواهی داشت؟ ولی خدا را شکر از این  موضوع سر بلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد: در این آلبوم توجه به طراحی موسیقی خیلی بیشتر بود چون ما قرار نیست که دنبال مخاطب برویم بلکه باید مخاطب خودش به گوش دادن قطعه‌ها ترغیب شود اما بعد از این، این نقدهای شماست که به ما کمک می‌کند.
 
در ادامه بهنام جلیلیان که به عنوان آهنگساز و طراح آلبوم در این مراسم حضور داشت، عنوان کرد: کامران تفتی همه قطعه‌ها  را با احساس اجرا می‌کرد و این هم به دلیل بازیگر بودنش بود، ما در هر زمینه‌ای مانند حماسی و عاشقانه که از او توقع داشتیم او بسیار خوب عمل کرد و می‌توانم بگویم که یک آلبوم محترم را تحول عرصه موسیقی داده‌ایم.
 
حسین غیاثی دیگر ترانه سرای آلبوم گفت: این آلبوم نتیجه اعتماد اعضا به یکدیگر است. البته درایت‌های مصباحی را هم باید در نظر گرفت چون این ترانه‌ها سالها با ما بود اما تا به حال از آنها استفاده نکرده بودیم  و به نظرم این یکی از بهترین کارهایی است که انجام داده‌ایم.

علی اوجی مجری طرح آلبوم موسیقی «عکس زمستونی تهران» نیز در بخش پایانی این نشست گفت: به نظر من این آلبوم قابل دفاع است و کامران تفتی یک استعداد و موسیقی این اثر یک اتفاق خوب است. از این به بعد راهی که قرار است ادامه دهد، بسیرا دشوار خواهد بود چون گام اول را بسیار قوی و محکم برداشته است. البته یک معضل بزرگ در عرصه موسیقی ما نبود تهیه‌کننده است و اگر تا به حال دلتان نلرزیده است این آلبوم را گوش ندهید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار