«مادر قلب اتمی» توقیف نیست

تهیه‌کننده فیلم «مادر قلب اتمی» شایعه توقیف شدن این فیلم را رسما تکذیب کرد.

سید امیر سیدزاده تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ضمن تکذیب توقیف فیلم «مادر قلب اتمی» گفت: چهار ماه پیش اختلاف نظرهای عوامل فیلم و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برطرف شد و برای صدور پروانه نمایش این فیلم به توافق رسیدیم.

وی افزود: هرچند که پروسه صدور پروانه نمایش برای این فیلم طولانی شده است اما با پیگیری‌هایی که داشتیم این فیلم هیچ مشکلی برای اکران ندارد.

سیدزاده در ادامه اظهارداشت: پروانه مالکیت فیلم به من داده شده و از چهار ماه پیش خبرهایی که به من می‌دهند مبنی بر انجام کار است. در حال حاضر پس از مذاکراتی که با معاونت نظارت و ارزشیابی و مهدی فرجی داشتم، رسما توقیف این فیلم را تکذیب می‌کنم و منتظرخبر‌‌های جدید در این هفته هستم تا در هفته آینده تکلیف نمایش فیلم مشخص شود.

وی در خصوص استفاده از چهره صدام حسین در این فیلم تصریح کرد: صدام به عنوان دیکتاتور مسئول تهاجم به کشور ایران و خون‌ریزی‌هایی که انجام شده، است. از چهره وی در یک موضوع و نقش خیالی به اسم طوفان با بازی محمدرضا گلزار استفاده شده است.استفاده از نماد صدام به عنوان یک دیکتاتور جنایتکار نمی‌تواند مشکلی برای یک فیلم ایجاد کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار