مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از بازیگر «دوردست‌ها» عیادت کرد

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در «بیمارستان پارسیان تهران» از جمال اجلالی عیادت به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سید جمال الدین اجلالی» که یک ماه پیش هنگام فیلم برداری سریال «دور دست ها» در ساری دچار عارضه مغزی شد و به شرایطی نزدیک به اغما فرو رفت در بیمارستان «بوعلی سینا»ی ساری بستری شد و به دلیل و خامت شرایط جسمی به دستور پزشک تا یک ماه شرایط انتقال به تهران را نداشت که خوشبختانه با بهبودی نسبی این هنرمند و صدور مجوز پزشکی از روز یکشنبه هفته گذشته با انتقال به تهران در بیمارستان پارسیان بستری شد.

همزمان با انتقال «جمال اجلالی» از بیمارستان «بوعلی سینا»ی شهر ساری به تهران در هفته قبل، روز گذشته، «سیدعباس عظیمی» مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه «محسن حاجی علی اکبری» تهیه کننده سینما و از اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این موسسه با حضور در «بیمارستان پارسیان تهران» از این پیشکسوت عیادت به عمل آوردند.

در این عیادت که همسر، فرزند و خواهر این هنرمند پیشکسوت نیز حضور داشتند، جمال اجلالی موفق به تکلم و شناخت میهمانان خود شد و نشان داد که با روحیه ای سخت و قوی در این یک ماه و چند روز بستری شدن در بیمارستان ساری حرکت رو به بهبود خود را طی کرده و خود را به بهبودی نزدیک کرده است.

در این عیادت، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن اینکه از بهتر شدن حال استاد اظهار خوشحالی کرد از 2 عیادت دیگری که در ساری به همراه استادان محمود عزیزی و عزت الله مهرآوران انجام شده بود سخن به میان آورد و گفت: ما و همکاران موسسه در تمام این مدت، از خداوند خواستار بهبودی استاد بودیم و امروز خیلی خوشحالیم که وی را بهتر از قبل می بینیم، به امید روزی که استاد بهبود کامل به دست آورد و در مراسم های بعدی و برنامه های آتی موسسه هنرمندان پیشکسوت شرکت کنند.

همچنین سعیده جلیلی همسر جلال اجلالی نیز در این دیدار ضمن تشکر از میهمانان برای عیادت از استاد، خاطر نشان کرد: ما همچنان با پزشک معالج بیمارستان ساری در تماس هستیم و همکاری و محبت پرسنل و کادر پزشکی آنجا در تمام مدت 1 ماه و چند روزی که استاد در آنجا بستری بودند، قابل تقدیر است.

وی افزود: استاد به دلیل مصرف مداوم دارو همچنان دچار کرختی و لختی در اندام و کندی در حرکت و گفتار است که با نظر پزشکان به زودی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد .

همچنین به اطلاع می رساند که بر اساس این گزارش جمال اجلالی، شب گذشته یکشنبه 9 اسفند مراحل ترخیص از بیمارستان را سپری و برای گذراندن دوران نقاهت خود راهی منزل شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار