سرنوشت اسرارآمیز کشیش ایتالیایی ربوده شده بدست داعش

سرنوشت کشیش ایتالیایی ربوده شده بدست گروه تروریستی داعش در هاله‌ای از ابهام است.

 گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی‌بیست،« پائولو،» کشیش ایتالیایی که به مدت 30 سال در سوریه خدمت می‌کرد چندی پیش در حال قدم زدن در خیابان‌های رقه، بوسیله عناصر گروه تروریستی داعش ربوده شد. بنابر گزارش‌ها، وی باور داشت می‌تواند با تروریست‌ها برای آزادسازی خبرنگاران مذاکره کند.

در حال حاضر سرنوشت این کشیش ایتالیایی در هاله‌ای از ابهام است. گاهی اوقات خبر از صحت و سلامت وی می‌رسد. برخی ادعا می‌کنند البغدادی « پائولو» را در زندان حبس کرده؛ اما به دلیل محبوبیت وی در میان سوری‌ها از کشتن وی هراس دارد. برخی نیز از مرگ وی خبر می‌دهند.

اما احتمال زنده بودن وی بیشتر است و «پاپ فرانسیس،» رهبر کاتولیک‌های جهان جولای گذشته در یکی از موعظه‌های خود خواهان آزادی این کشیش شد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
داعش ازقوم ابوسفیان است، واز یک مرد ی به نام ابوسفیان پیروی می کونند،واز دستورهای یک مرد دوزد زنا کار آدم کش پیروی می کنند،واز دین اسلام خوششان نمی آیند، وبا دین اسلام دوشمند هستند، وداعش ها وآل سعود بوکوحرام خود را دین اسلام میدانند تا دین های دیگر را با ما بد بی اندازند،داعش یا بوکوحرام یا آل سعود یا غیره دینی ندارند وبا ما دوشنی دارند،چون آنها زشتی وپلیدی هستند وما پاکی و. روشنایی هستیم
آخرین اخبار