کلاهبرداری اینترنتی در مشهد با آگهی فروش خودرو+جزییات

فردی که با آگهی فروش خودرو در سایت اینترنتی با همدستی فردی دیگر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فردی با مراجعه به کلانتری 12 مشهد اظهار داشت چند روز قبل آگهی فروش خودروی سواری را در یکی از سایت های اینترنتی مشاهده و با فروشنده تماس تلفنی برقرار کرده است. 

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: این فرد در کنار خیابان بهار مشهد با فروشنده خودرو قرار ملاقات گذاشته و پس از رویت خودرو آمادگی خود را برای خرید اعلام می کند. آنها در حالی که قولنامه ای تنظیم می کردند، خریدار چکی به مبلغ 21 میلیون تومان در وجه فروشنده صادر کرد. 

وی خاطر نشان کرد: مرد جوان و همدستش نیز به بانک مراجعه و پس از وصول مبلغ مورد نظر در تماس با شاکی پرونده اعلام می کنند چک مشکل دارد. هنگامی که خریدار برای بررسی موضوع به بانک مراجعه می کند دو متهم از بانک خارج شده و با خودروی سواری متواری می شوند.  
سرهنگ حجت نیک مرام افزود: تیم دایره آگاهی کلانتری امام رضا(ع) مشهد با پی گیری موضوع فردی که مشخصات او در سیستم بانک به عنوان دریافت کننده وجه ثبت شده بود شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت. 

وی گفت: بررسی های بعدی پلیس نشان می داد فرد دیگری از این کارت شناسایی سوء استفاده کرده است. 

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت پی گیری پرونده با حضور کارشناسان پلیس فتا ادامه یافت و مالک خودروی مذکور شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد. 

متهم که در برابر شواهد و مستندات موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید همدست فراری خود را به پلیس معرفی کرد. 

وی اظهار داشت: دوستش با سوء استفاده از کارت ملی فرد دیگری ، چک را از بانک وصول کرده و متواری شده است. 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: جستجوهای پلیسی برای متهم فراری این پرونده ادامه دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار