طاهری:

حق پرسپولیس را از اماراتی ها می گیریم/باید اخلاق را سرلوحه کارمان قرار دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شکایت شرکت اماراتی از باشگاه پرسپولیس را از طریق مراجع ذیربط پی گیری می‌کنیم و اگر حقی ضایع شده است آن را به باشگاه بر می‌گردانیم.

حق پرسپولیس را از اماراتی ها می گیریم/باید اخلاق را سرلوحه کارمان قرار دهیم

علی اکبر طاهری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: ما در این رابطه صحبت‌های ابتدایی را انجام داده و پس از توافق در حال انجام مراحل نهایی قرارداد هستیم، در واقع اقدام باشگاه پرسپولیس بر این روند است که با بازیکنان فوتبال در تمامی مقاطع قرارداد بلندمدت منعقد شود که با یک برنامه ریزی انجام شده سعی در کاهش هزینه‌ها خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: البته در راستای انعقاد قرارداد با بازیکنان شخص برانکو نیز موثر بوده است و با برنامه ریزی خود به فوتبال پرسپولیس کمک کرده است، در واقع فرایند کلی تیم فوتبال پرسپولیس بر مبنای انعقاد قرارداد بلند مدت با بازیکنان تیم فوتبال است.

طاهری سپس با اشاره به اعتصاب بازیکنان تیمش تصریح کرد: من بارها و به کرات این موضوع را توضیح دادم. هر از چندگاهی مسائل و مشکلاتی در تیم به وجود می‌آید، که هر مشکلی راه حلی دارد شما می‌دانید در خانواده هم ممکن است با چنین مشکلاتی رو برو شویم اما باید بگویم بازیکنان ما به لحاظ اخلاقی در حد خوبی هستند و ما نشست ها و جلساتی را با آنان برگزار کردیم و سعی شد که مسائل و مشکلات را حل کنیم، واقعیت امر این بود که برخی از بازیکنان مشکل خانوادگی داشتند که تلاش کردیم تا مشکل آنها حل شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد درگیری بازیکن با خبرنگار گفت: این موضوع را به هیچ عنوان نمی پسندم و باید اخلاق را سرلوحه کار قرار داد و این بازیکن هم مشکلی داشته است و امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی در مورد شکایت شرکت اماراتی از پرسپولیس تصریح کرد: در زمان مدیریت وقت یک قراردادی برای درآمد زایی بسته شده است و حتی سند نامه و پول آن موجود است که با توجه به جابجایی در مدیریت باشگاه ،شرکت اماراتی از عملکرد باشگاه انتقاد کرده است و ما نیز از طریق مراجع ذیربط پی گیر حق پرسپولیس هستیم.

طاهری در رابطه کمک هواداران پرسپولیس به این تیم گفت: اساس فوتبال باشگاهی بر پایه جذب هوادار است و این اتفاق در باشگاه های بزرگ دنیا همچون بارسلون هم می افتد زیرا این هوادار است که دیدن فوتبال را جذاب تر می کند و ما هم از هواداران خواستیم و تا به حال هواداران زیادی بوده اند که کمک های فراوانی به پرسپولیس کرده اند اما نخواستند نامشان فاش شود و این مهم در همه دنیا امری طبیعی است و و جود دارد.

وی ادامه داد: در بسیاری از کشور های دنیا برای رونق در بخش های اقتصادی سیستم باشگاه از پول هواداران استفاده می کنند، چنانچه در بحث پوشاک، لوازم خانگی با برند و آرم باشگاه درآمد زایی می کنند و این اجناس را به فروش می رسانند و هوادارن با خرید این محصولات به باشگاه کمک می کنند.

وی در مورد واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی گفت: اکنون این ورزشگاه در اختیار ماست اما باید از آن بهره برداری شود و در این راه با شهردار منطقه ،شورای شهر، اداره بودجه وشخص دبیر مکاتباتی صورت گرفته است که جا دارد از کمک و مکاتبات مسئولان امر با باشگاه پرسپولیس تقدیر کنم که در صورت فرایند بهره برداری می توانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم.

طاهری در مورد این که نماینده تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد عنوان کرد: من به عنوان مسئول اداره باشگاه دوست دارم باشگاهم در کورس قهرمانی ایران و آسیا باشد چرا که اگر پرسپولیس در آسیا حضور داشت هیجان زیادی در بین هوادارن بوجود می آمد اما این قول را می دهم که سال آینده پرسپولیس از نمایندگان ایران در آسیا خواهد بود.

وی در پایان یادآورشد: ما از مجموع 9 بازی، 4 دیدار آن را میزبان هستیم و می توانیم با جمع کردن امتیازات به قهرمانی دست پیدا کنیم و در حال حاضر یکسری اقدامات در راستای تقویت تیم و رسیدن به قهرمانی در نظر داریم که امیدواریم با کسب قهرمانی در لیگ 15 دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: طاهری ، فوتبال ، قرار داد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار