واکنش کیایی به حذف فیلمش از لیست متقاضیان اکران نوروزی

همیشه یکسری اتفاقات جدید و حواشی خاص دامن‌گیر فیلم‌های من بوده است.

مصطفی کیایی کارگردان سینما در خصوص سرنوشت «بارکد» جهت اکران نوروزی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با وجود اینکه نام فیلم ما در لیست منتشر شده اکران نوروزی نیست؛ اما هنوز متقاضی اکران در این مقطع زمانی هستیم.

وی افزود: متأسفانه هر سال یکسری حاشیه‌سازی‌های خاص، اتفاقات و قوانین جدید اطراف فیلم من ایجاد می‌شود که انگار قرار است دامن‌گیر من شود. امسال نیز از ابتدا با حاشیه‌ها دست و پنجه نرم می‌کردیم. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقاتی می‌افتد؟!

وی ادامه داد: ما نفهمیدیم بالاخره جریان اکران نوروزی دست کیست؟! اگر دست پخش‌کننده و سینمادار است که آن‌ها متقاضی فیلم‌ها هستند اما اگر به ارشاد ربط پیدا می‌کند، به ما بگویند تکلیفمان چیست تا خیالمان راحت شود و بدانیم چه کاره‌ایم!

کیایی در بخش پایانی صحبت‌‌های خود در خصوص حذف برخی از صحنه‌های فیلم خاطرنشان کرد: کار خاصی روی فیلم انجام ندادیم و همان نسخه جشنواره‌ای را در دست داریم.

گفتنی است؛ «بارکد» جدیدترین فیلم سینمایی مصطفی کیایی است  که غیر از  کارگردانی، تهیه‌‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارد و بازیگرانی چون پژمان بازغی، بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی و... در آن نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی‌وچهارمین جشنواره فجر حضور داشت و در کمال تعجب برخی از منتقدان و کارگردان فیلم در هیچ بخشی کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره نشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار