ساری،

مدلینگ، دامی شیطانی در فضای مجازی

افرادی با راه اندازی وب سایت اینترنتی مبنی بر استخدام مدلینگ و آموزش آنها، اقدام به کلاهبرداری از دختران جوان می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: سودجویان ابتدا در سایت های اینترنتی، استخدام مدلینگ از بین دختران جوان را تبلیغ می کنند و با وعده استخدام در شرکت های اروپایی آنها را به دام می اندازند.

سرهنگ حسن محمد نژاد با بیان اینکه برخی دختران جوان با رؤیای سفر به اروپا، فریب این تبلیغات را می خورند افزود: این شیادان پس از جلب اعتماد دختران از آنها می خواهند برای انجام مراحل استخدام و ارسال مدارک به اروپا تصاویری از خودشان را برای آنها ارسال کنند.

وی گفت: کلاهبرداران در مرحله بعد ادعا می کنند شرکت های به اصطلاح معتبر اروپایی تصاویر را قبول نکردند و از طعمه های خود می خواهند تصاویری دقیق تر و برهنه تر ارسال کنند.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: سودجویان و کلاهبرداران پس از تهیه عکس های دختران جوان، از آنها می خواهند تن به خواسته های شیطانی آن ها بدهد وگرنه تصاویر خصوصی آنها را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

سرهنگ محمدنژاد به شهروندان هشدار داد صفحاتی اینترنتی که مدعی استخدام جوانان در بخش مدلینگ و شوی لباس هستند امکان دارد تقلبی و به قصد کلاهبرداری راه اندازی شده باشد.

وی گفت: با توجه به افزایش کلاهبرداری های آنلاین، مردم در صورت مشاهده این گونه کلاهبرداری ها، آن را به پلیس فتا دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، فتا ، مدلینگ ، وب ، شیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار