زنجان؛

برگزاری مسابقه«راز حجاب»در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:هدف از از برگزاری مسابقه « راز حجاب » در سطح استان آموزش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری افزود: مسابقه راز حجاب با هدف آموزش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و پاسخگویی به سؤالات و شبهات پیرامون آن و ترویج سبک زندگی اسلامی تدارک دیده شده و در سطح استان برگزار می‌شود و شرکت برای عموم هم در آن آزاد است.

وی مهلت ثبت نام در این مسابقه راتا ۲۰ فروردین ماهاعلام کرد.

حجت الاسلام صفی یاری عنوان کرد : افراد می توانند کتاب راز حجاب را از ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها تهیه و در مسابقه حضوری دهم اردیبهشت شرکتکنند.

صفی یاری خاطر نشان کرد: اساس اسلام بر سعادت و خوشبختی انسان نهاده شدهو باورهای دین و احکام فقهی اسلامی و اخلاق الهی مربوط به حجاب نیز با همین فلسفه و حکمت حکیمانه الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجانحجابرا برای زنانراه سعادت و تاج بندگی دانست و تصریح کرد:در اسلام برای فعالیت های اجتماعی زنان درحوزه های مختلف منعی وجود ندارد بلکه در مواردی هم از ضروریات محسوب می‌شود و از طرف دیگر به منظور پیشگیری از هنجاری های اجتماعی ناشی از حضور بی پروا، حجاب را مقررو بر آن تأکید ورزیده است.

وی با بیان اینکه کتاب راز حجاب به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به چاپ رسیده است، افزود:این کتاب در هفت فصل حجاب در اسلام، حجاب در آیینه تاریخ، حجاب و اخلاق، حجاب در دنیای امروز، حجاب از زوایای گوناگون، بهانه ها و فقه حجاب نوشته شدهاست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.