تشدید بازرسی ها از مراكز عرضه در ایام نوروز در شیراز آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل استاندارد فارس گفت :از دهم اسفند 94 نظارت های این اداره کل بر مراكز عرضه كالا افزایش می یابد و بازرسان استاندارد به صورت ویژه از تعویض روغنی ها و مراکز عرضه فیلترهای روغن و هوای ویژه خودرو، همچنین قنادی ها و فروشگاه های بزرگ در این استان بازرسی می کنند.
رهنما افزود :لبنیات عرضه شده در فروشگاه ها به ویژه فروشگاه های بزرگ از جمله شیر، دوغ و ماست باید شرایط نگهداری مناسب و تاریخ تولید و انقضا نشان استاندارد داشته باشند .
وی ادامه داد :آب معدنی ها نیز باید علاوه بر نشان استاندارد ،نشانی دقیق محل تولید را بر روی محصول داشته و در شرایط مناسب نگهداری شوند.  
وی گفت :نوشیدنی هایی که در معرض نور خورشید قرار گرفته اند حتی اگر دارای نشان استاندارد باشد برای سلامت مردم خطر ساز است.
رهنما بیان کرد :بازرسان این اداره همچنین نمایشگاه هایی را که با عنوان بهاره برگزار می شود کنترل می کنند تا کالاهایی که برای سلامت مردم مشکل ایجاد می کند، در این نمایشگاه ها عرضه نشود.
مدیرکل استاندارد فارس تصریح کرد :قنادی ها در تهیه شیرینی باید از شکر، روغن و آرد استاندارد استفاده کنند و برای عرضه شیرینی نیز از جعبه ای استفاده کنند که دارای نشان استاندارد باشد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: نظارت ، مراکز ، کالا ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.