قزوین؛

حمایت از سرمایه گذاران برای راه اندازی نیروگاههای برق در شهرک های صنعتی

معاون عمران ومحیط زیست سازمان صنایع كوچک وشهركهای صنعتی ایران از حمایت سرمایه گذاران برای ساخت و راه اندازی نیروگاههای برق مولد مقیاس كوچک در شهركهای صنعتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فتحعلی محمد زاده در  بازدید از پروژه های چند شهرک صنعتی قزوین افزود:سازمان صنایع كوچک و شهركهای صنعتی ایران و شرکت های استانی با هدف تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این زمینه تاكنون بیش از ۷۰ هكتار  از زمین مورد نیاز را به سرمایه گذاران واگذار كرده اند .

وی اضافه کرد : احداث و بهره برداری از آنها به كندی انجام می شود كه لازم است پیگیریهای لازم در این مورد انجام شود.


 معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران گفت : طرح توسعه شهركها و نواحی صنعتی در سطح كشور از اولویتها و برنامه های جدی این سازمان محسوب می شود.

 محمد زاده با اشاره به موقعیت استراتژیک و استقبال مناسب سرمایه گذاران از شهركهای صنعتی كاسپین، آبیک و لیا در قزوین گفت :  باید زمینه طرح توسعه شهركها برای جذب سرمایه گذاران را در دستور كار قرار گیرد.

وی كمبود آب در شهركهای صنعتی را یک مسئله بسیار جدی خواند و گفت: وجود تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند در بحث آب‌گردانی و استفاده دوباره از آب نقش مهم و حیاتی داشته باشد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.