امروز آخرین مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون فراگیر ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش از آخرین فرصت برای دریافت کارت شرکت در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا ساعت 24 امشب خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهر ماه سال 95 دانشگاه پیام نور تعداد 64 هزار و 543 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 31 هزار و 146 نفر زن و 33 هزار و 397 نفر مرد هستند. 

وی افزود: کارت شرکت در آزمون از ساعت 10 صبح روز دوشنبه دهم اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است و داوطلبان متقاضی شرکت در این دوره تنها تا ساعت 24 امروز چهارشنبه دوازدهم اسفند ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند. 

توکلی در ادامه گفت: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 12 اسفندماه از تعداد 64 هزار و 543 داوطلب ثبت نام کننده 36 هزار و 24 داوطلب نسبت به دریافت کارت خود اقدام کردند. 

وی در پایان تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون مذکور از ساعت 8:30 صبح فردا پنج‌شنبه 13 اسفند ماه آغاز خواهد شد و درب‌های حوزه‌های امتحانی راس ساعت 8 صبح بسته خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار