در اختتامیه روش نوین مبارزه با جانوران مضر شهری مطرح شد؛

موش‌های تهران هم سرشماری شدند!/آمار موش‌ها دغدغه مسئولان شهری

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق آخرین سرشماری تعداد موش‌ها امسال از یک میلیون و هشتصدهزار به یک میلیون و چهارصدهزار موش رسیده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در اختتامیه روش نوین مبارزه با جانوران مضر شهری که امروز(چهارشنبه) برگزار شد با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای کاهش تعداد موش ها در تهران اظهار داشت: طبق آخرین سرشماری تعداد موش‌ها امسال از یک میلیون و هشتصدهزار به یک میلیون و چهارصدهزار موش رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران اراده خود را برای کاهش جانوران مضر شهری به کار گرفته است، افزود: امیدواریم این اراده پابرجا بماند و حرف ها تنها در حد یک شعار باقی نماند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که اقدامات شهرداری برای کاهش جانوران مضر شهری صحیح بوده، تصریح کرد: این اقدامات صحیح اما کافی نیست.

حافظی با بیان اینکه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از آخرین روش‌های نوین کشورهای دیگر استفاده کرده است، گفت: بر این باوریم تابستان سال آینده که سرشماری موش‌ها انجام می شود، تعداد موش‌‌های شهر کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: یک جفت موش در سال بیست کیلو منابع را مصرف می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به مبارزه با فساد مالی اشاره کرد و افزود: از یک مسئول انتظار می‌رود تا با فساد مالی مبارزه کند.

وی از شرکت ساماندهی خواستار کسب تجربه بیشتر شد تا با این امر بتواند برخی از مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار