پیشمرگه های کرد در آلمان آموزش می بینند

آلمان به پیشمرگه های کردستان عراق در خاک خود آموزش نظامی می دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری فرانس24، ارتش آلمان در راستای مشارکت این کشور در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش،آموزش گروهی ازپیشمرگه های کردستان عراق را در خاک خود برعهده گرفته است.

 ارتش آلمان به پیشمرگه های کردستان عراق آموزش نظامی می دهد. آنها در خط مقدم مبارزه با داعش قرار دارند.

در راستای مشارکت آلمان در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش،ارتش این کشور مسئولیت آموزش نظامی گروهی از پیشمرگه ها را در خاک خود برعهده گرفته است.

28 عضو پیشمرگه های کردستان عراق اکنون در شمال آلمان آموزش نظامی می بینند تا در برگشت به کشورشان نقش مربی نظامی را برای همرزمان خود ایفا کنند.

مربیان نظامی آلمان به این پیشمرگه ها آموزش می دهند که چگونه بدون هواپیماهای بدون خلبان و رادار اطلاعات مربوط به دشمن را جمع آوری کنند و آنها را در عملیات آینده شان علیه دشمن به کار گیرند.

سرگرد نازار، یکی از پیشمرگه های حاضر در این دوره آموزشی می گوید آنچه که ما این جا می آموزیم کمکی به ما در نبرد موصل نخواهد کرد.اما روشن است این آموزش به نیروهای ما در مبارزه با دشمن کمک خواهد کرد.کمک های جامعه بین المللی همین حالا هم باعث شده است داعش ضعیف تر شود.

آلمان امیدوار است در پایان این دوره 15 روزه، پیشمرگه هایی که این آموزش ها را دیده اند، تجربیات خود را در اختیار همرزمان خود قرار دهند.

نوربرت هانلاین سرهنگ آلمانی که وظیفه آموزش دهی به پیشمرگه ها در این دوره اموزشی را بر عهده دارد در این باره می گوید ماموریت های شناسایی، جان انسان را نجات می دهد. اگر اطلاعات بیشتری درباره دشمن داشته باشیم، می توانیم براساس آن اقدام کنیم و این گونه تلفات خیلی پایین می آید.

اینگونه می توان عملیات نظامی را بهتر هدایت کرد و پیروزهای بیشتری را به دست آورد.
این حمایت آلمان از پیشمرگه های کردستان عراق، از سال 2014 آغاز شد.آموزش های نظامی آلمان هم در خاک این کشور، هم در اربیل تاکنون انجام گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار