جواد مزدآبادی برای شبکه سه سیما برنامه سازی می‌کند

نگارش مجموعه 40 قسمتی «آقای مسروفه» به تهیه کنندگی سعید لطفی و وحید ضرابی نسب آغاز شده است.

سعید لطفی تهیه کننده سینما و تلویزیون درخصوص ویژگی‌های برنامه جدید خود در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه تلویزیونی «آقای مسروفه» (نام موقت) به تهیه کنندگی مشترک من و وحید ضرابی نسب و با موضوع رفتارهای مصرفی و الگوهای آن به ویژه در حوزه آب، انرژی و محیط زیست برای شبکه سه تولید می‌شود. این مجموعه هم اکنون در مرحله نگارش قرار دارد.
 
وی افزود: برای کارگردانی این مجموعه 40 قسمتی با جواد مزدآبادی به توافق رسیده ایم و هم اکنون گروه نویسندگان زیرنظر وی فعالیت می‌کنند.
 
لطفی فضای مجموعه را طنز تأمل برانگیز و شوک آور خواند و گفت: سعی کردیم از داستان‌ها و شخصیت‌هایی شیرین استفاده کنیم که البته با تلنگرهای تلخ، ذهن مخاطب را مشغول کند و وی را به فکر وا دارد.
 
به گفته سعید لطفی، صحبتهای اولیه با بازیگران موردنظر در حال انجام است و به احتمال زیاد این مجموعه که محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما است فروردین ماه آینده کلید می خورد.  این مجموعه نگاهی به اقدامات جدیدی در حوزه فرهنگسازی و آگاهی بخشی جامعه دارد.
 
گفتنی است؛ سعید لطفی تهیه کننده برنامه های پرمخاطبی چون «به خانه برمی گردیم»، «درشهر»، «آخرین شب سال» و ... بوده است. وحید ضرابی نسب نیز مجری طرح و تهیه کنندگی برنامه هایی مانند «خانمی که شما باشی»، «لحظه های آبی»، «ورزشخانه» و... و کارگردانی فیلم تلویزیونی «روزهای بیقراری» را در کارنامه دارد. جوادمزدآبادی نیز با سابقه ساخت بیش از 40 تله فیلم، سریال های «چارچرخ»، «خون بها» و ... را کارگردانی کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضوانی
۲۰:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
دم شماگرم خسته نباشید
آخرین اخبار