سمنان؛

كشف 376 كيلو ترياك و هروئين در عمليات مشترك

فرمانده انتظامی استان از كشف 315 كیلو"تریاك" و 61 كیلوگرم هروئین در درگیری شدید ماموران انتظامی با قاچاقچیان موادمخدر خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار روح الامین قاسمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با تلاش اطلاعاتی گسترده ای كه طی سه ماه متوالی صورت گرفت، از انتقال محموله سنگین موادمخدر با خبر شدند. 

وی افزود: بر اساس گزارش های بدست آمده، قاچاقچیان این محموله كه اعضای حرفه ای باند تهیه و توزیع موادمخدر بودند، موادمخدر را از سیستان و بلوچستان بارگیری و از محورهای استان اصفهان به مقصد تهران در مسیر قرار گرفتند. 

قاسمی گفت: هماهنگی های لازم انتظامی و قضائی با پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان صورت گرفت و عملیات مشترك توقیف این محموله و دستگیری قاچاقچیان طرح ریزی شد و چهار تیم عملیاتی با هدایت كامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان در حوالی شهرستان نائین مستقر شدند. 

قاسمی افزود: غروب روز یكشنبه قاچاقچیان این محموله سنگین موادمخدر كه با دو دستگاه خودروی پژو 405 در حركت بودند، توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستور ایست برای آنان صادر شد. 

وی با اشاره به فرار متهمان از محل و تعقیب و گریز ماموران پلیس، تصریح كرد: در این عملیات ضربتی كه با تیراندازی از سوی قاچاقچیان و ماموران انتظامی همراه بود، خودروها متوقف و یكی از سوداگران مرگ كه مجروح شده بود، دستگیر شد. 

قاسمی به فرار اعضای دیگر این باند قاچاق موادمخدر با استفاده از تاریكی شب اشاره و اضافه كرد: تحقیقات همچنان برای دستگیری متهمان ادامه دارد. 

وی افزود: در بررسی خودروهای توقیفی كه پلاك جعلی نیز داشتند، 315 كیلوگرم تریاك و 61 كیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین و دو قبضه سلاح كشف شد. 

انتهای پیام/ب
برچسب ها: کشف ، تریاک ، هرویین ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.