کرمانشاه؛

تلاش برای تولید محصولاتی سالم و ارگانیک

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اعلام کرد:تا پنج سال آینده محصولاتی که به صورت تازه خوری به مصرف می‌رسند ، محصولاتی کاملا سالم و ارگانیک خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خسرو شهبازی در نشستی که با حضور دکتر محمدعلی باغستانی میبدی معاون وزیر جهاد کشاورزیو رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در کرمانشاه برگزار شد، سیاست کلی سازمان جهاد کشاورزی استانرا استفاده حداقلی از سموم در بخش کشاوزری دانست و گفت: در تلاشیم تا به سمت مبارزه بیولوژیک با آفات برویم که در این راستا اقداماتی نیز انجام شدهو مبارزه با آفات در سطح 20 هزار هکتار از اراضی نخود استان به صورت بیولوژیک صورت می‌گیرد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به مبارزه با آفات و علف‌های هرز داشت و با بیان اینکه تاکنون مبارزه با علف‌های هرز در سطح 25 هزار هکتار انجام شده است، پیش‌بینی کرد : این رقم به 400 هزار هکتار برسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه با هرگونه واردات میوه قاچاق برخورد می‌شود، گفت: تاکنون فقط حدود چهار تن لیمو خشک بصورت قاچاق بوده که معدوم شد و دیگر هیچ موردی گزارش نشده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار