روحانی لبنانی: اقدامات آل سعود خللی به اراده مقاومت وارد نمی کند

عالم برجسته لبنانی تاکید کرد وارد کردن حزب الله به فهرست سازمان های تروریستی خللی در اراده نیروهای مقاومت ایجاد نمی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری النشره نوشت علامه شیخ عفیف النابلسی، یکی از علمای برجسته لبنان تاکید کرد؛ وارد کردن حزب الله لبنان در لیست سازمان های تروریستی هیچ خللی در اراده نیروهای مقاومت وارد نمی کند.

پایگاه خبری النشره افزود: علامه شیخ عفیف النابلسی ضمن محکوم کردن بیانیه اعضای شورای همکاری خلیج فارس آن را بیانیه ای اسرائیلی آمریکایی خواند که با هدف توجیه جنایات خود در حق ملت های منطقه به خصوص ملت فلسطین و سوریه و یمن و عراق صادر شده است.

وی افزود: زمانی که عربستان سعودی در غفلت و گمراهی به سر می برد نیروهای مقاومت حزب الله به امت اسلامی عزت و کرامت و شرافت می بخشیدند و هنگامی که رزمندگان مقاومت در حال مبارزه با نظامیان صهیونیست بودند زمامداران سعودی به دنبال طرح سازش های ذلت بار با این رژیم اشغالگر بودند.

به گفته این روحانی لبنانی در این زمینه باید به کنفرانس سران عرب در سال 1981 در شهر فاس و همچنین کنفرانس سران عرب در سال دو هزار در بیروت اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار