محکومیت اقدام شورای همکاری خلیج از سوی سبسی و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و رئیس جمهور تونس نیز اقدام شورای همکاری خلیج فارس را در قرار دادن نام حزب‌الله را در فهرست گروه های تروریستی، محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از روزنامه الشروق اعلام کرد، "باجی قائد سبسی،" رئیس جمهور تونس، تلقی کردن حزب الله را به عنوان سازمان تروریستی رد و ناخرسندی خود را از این تصمیم اعلام کرد.

از سوی دیگر، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اقدام شورای همکاری خلیج فارس را در قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه های تروریستی محکوم کرد.

دفتر رسانه ای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیروت، با صدور بیانیه ای با محکوم کردن تروریستی خواندن حزب الله لبنان تاکید کرد چنین اقدامی در درجه اول به نفع رژیم غاصب صهیونیستی است که با خوشحالی از آن استقبال کرد. 

در این بیانیه آمده است: این تصمیم همزمان با علنی شدن روابط بین تل آویو بعضی پایتخت های عربی به ویژه عربستان سعودی اتخاذ شد. این تصمیم اعلام جنگ علیه مقاومت و تلاش برای  آن است که مقاومت تاوان پیروزی خود بر دشمن صهیونیستی و تروریسم تکفیری را بپردازد. 

این بیانیه می افزاید: حزب الله گروه مقاومت بوده است و مقاومت باقی خواهد ماند که ملت های منطقه به آن افتخار می کنند و آن را امیدی برای آزادی فلسطین می دانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
این نظردولت های عربی است
نظرملت های حاشیه خلیج چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
شورای همکاری خلیج؟
آخرین اخبار