گرگان؛

درختکاری در کشور جدی گرفته شود

کشور نیاز به چوب دارد اما از خارج چوب وارد می کنند برای همین مردم و کشاورزان باید درختکاری را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه گرگان در خطبه های نماز عبادی – سیاسی این شهر  گفت: زندگی ماشینی امروز ما باعث شده تا انسان ها به منابع طبیعی آسیب وارد کند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: وجود منابع طبیعی برای انسان لازم و ضروری است برای همین کشاورزان با کاشت درخت در زمین های شیب دار می توانند  از خسارت احتمالی سسیل در اینده جلوگیری کنند.

وی ادامه داد:  14 اسفند روز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است و این نهاد از جمله نهاد هایی بود که بعد از پیروزی انقلاب توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد.

نماینده ولی فقیه دراستان اضافه کرد: این نهاد خدمات ارزشمند زیادی به محرومان و نیازمندان ارائه کرده و بسیاری از خانواده ها با حمایت این نهاد به خودکفایی رسیده اند.

آیت الله نورمفیدی گفت: مردم نوع دوست گلستان با حضور در جشن عاطفه ها در روز های پایانی سال در شادی نیازمندان سهیم باشند چرا که کمک به افراد نیازمند برکت زندگی انسان را زیاد می کند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا و متحدانش  آتش بس نمی خواهند  بلکه آنها آتش بس را بهانه ای برای تجزیه سوریه می دانند. همانطور که رییس جمهور سوریه اعلام کرد اگر کسی خواهان آتش بس است باید راه های کمک به تروریست ها را در این کشور، ببندد.

آیت الله نورمفیدی گفت: آتش بس باید حمایت جدی شود و اگر کشور های منطقه به دنبال برقرای صلح هستند باید به این موضوع کمک کنند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.