سناتور «ریک سنتورم» با اشاره به یاس و استیصال مردم آمریکا، وضعیت کنونی آنها را به سرماخوردگی تشبیه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سناتور آمریکایی اذعان کرد مردم آمریکا به شدت نگران وضعیت کشورشان هستند.

سناتور ریک سنتورم از نامزدهای سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نشست سالانه اتحادیه جمهوری خواهان آمریکا گفت:« بسیاری از محافظه کاران آمریکا از اتفاقاتی که در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری کشورشان رخ می دهد، ترسیده و دچار وحشت شده اند.

آنها می بینند که حزب محافظه کار جمهوری خواه در آستانه ازفروپاشی قرار دارد. آنها به شدت نگران هستند. مردم امریکا نگران وضع کشورشان هستند. آنها نگران شغل و خانواده خود هستند. آنها نگران مسیر حرکت آمریکا هستند.

آنها به حزب جمهوری خواه و جنبش محافظه کاران اعتماد دارند. آنها می خواهند کاری شود که اوضاع بهتر شود. اما آنها می بینند که هیچ اتفاقی رخ نمی دهد و آمریکا از نظر اخلاقی و فرهنگی و اقتصادی و امنیتی در حال سیر قهقهرایی است.

به نظر مردم آمریکا، حزب جمهوری خواه به این وضع واکنش نشان نمی دهد. آنها می بینند که در درون جنبش محافظه کاران آمریکا، وحدت وجود ندارد. نا امنی در آمریکا در حال افزایش است. میزان یاس و استیصال مردم به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. باید به مشکلات جدی کشور رسیدگی شود.»

وی در ادامه افزود:« نامزدهای جمهوری خواه آمریکا به مسائل جدی نمی پردازند که مدنظر مردم است. این مسائل برای آنها دغدغه نیست. مردم می پرسند حزب جمهوری خواه برای تامین امنیت کشور چه کاری می تواند انجام بدهد؟

مردم آمریکا می خواهند نظام موجود اصلاح شود. باید برای این منظور مبارزه کنیم. باید به نیازهای واقعی مردم توجه کنیم. باید به کسانی که کمک نیاز دارند کمک کنیم. بیان این سخن که دولت محدودتر و کوچکتر شود، آسان است.

البته من با کوچک تر شدن دولت به صورت عام مخالف هستم. در برخی از حوزه ها ازقبیل وزارت دفاع، دولت آمریکا باید بزرگتر شود و نه اینکه این بخش کوچکتر شود. میلیونها آمریکایی با مسائلی مواجه هستند که دغدغه جدی برای آنها است. باید به این مسائل توجه کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار