قم؛

نایب قهرمانی رقابت های بانوان کاراته کای قم

برخورداری رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: موفقیت بانوان کاراته‌کای قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های بانوان کشور را خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان قم ؛ اعزام‌های مختلفی به مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین انتخابی‌های تیم ملی در بخش آقایان انجام می‌شود، در بخش بانوان نیز برنامه‌ریزی خوب و منظمی برای حضور موفق آنها در رقابت‌های مختلف انجام می‌شود.

برخورداری رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: بانوان قمی در رشته کاراته استعداد بسیار خوبی دارند و با توجه به مربیان خوب و با دانشی که در این رشته ورزشی داریم، در سال‌های اخیر جهش بسیار خوبی در کاراته بانوان قم مشاهده شده و نمایندگان قم در رقابت‌های کشوری حضوری موفق دارند

وی افزود: باشگاه‌های متعددی در کاراته قم به جذب و شناسایی استعدادهای این رشته و آموزش نخبه‌های کاراته قم می‌پردازند و به واسطه این اتفاق مهم و مثبت، کاراته قم هر ساله در مسابقات کشوری مدال‌های متنوعی کسب می‌کند.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: کاراته قم هر ساله و در اکثر میادین داخلی و برون‌مرزی دارای نمایندگان پرامید و آماده‌ای است و علاوه بر کسب مدال از رقابت‌های داخلی نظیر لیگ و قهرمانی کشور، در رقابت‌های برون‌مرزی نظیر بین‌المللی، آسیایی، جهانی و بازی‌های آسیایی برای ورزش قم مدال‌های متنوعی کسب می‌کنند.

برخورداری عنوان کرد: هشتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بانوان ایران در سبک دای‌دوجوکو در تمام رده‌های سنی به میزبانی هیئت کاراته استان البرز و در شهر کرج برگزار شد.

در پایان خاطر نشان کرد: با بیش از 150 کاراته‌کاهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات از سراسر کشور در اوزان و رده‌های سنی مختلف برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر پیکار کردند و سرانجام تیم هیئت کاراته قم مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه جام ویژه اخلاق و کاپ فنی‌ترین تیم نیز به تیم قم اختصاص یافت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار