همدان؛

برگزاری مسابقات قرآن ورزشکاران همدان

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان همدان از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن ورزشکاران همدانی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛اسداله ربانی‌مهر افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور 850 شرکت کننده در بهمن‌ماه برگزار شد.

وی اظهار داشت: توجه به برنامه‎های فرهنگی در عرصه ورزش یکی از اولویت‎های فرهنگی این معاونت است.

ربانی با بیان اینکه باید فرهنگ متعالی قرآن را در جامعه ترویج داد و قرآن را در زندگی مردم بیش از کذشته وارد کرد، افزود: با توجه به ظرفیت خوب استان همدان در حوزه فعالیت‌های قرآنی امیدواریم در سطح کشوری این مسابقات بتوانیم رتبه‌های خوبی را کسب کنیم.

وی پیرامون مسابقات قرآن ورزشکاران استان عنوان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان باحضور 850 شرکت کننده در بهمن‌ماه برگزار شد که برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در روز 17 اسفندماه در 11 رشته شامل مفاهیم، قرائت‌، اذان، ترتیل، حفظ یک جزء، سه جزء، 10 جزء و 20 جزء، احادیث و آیات موضوعی و دل نگاشته برگزار می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: این مسابقات در سه مقطع نوجوان، جوان و ورزشکاران خانم و آقا برگزار می‌شود، همچنین طی برنامه‌ای  از برگزیدگان تقدیر به می‌شود، همچنین منتخبین این مسابقات نیز به مرحله کشوری که در اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.