شیراز؛

عیدی فرماندار جهرم به نخستین مهمان نوروزی

نخستین مهمان نوروزی وارد شده به شهرستان جهرم از طرف فرماندار عیدی می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرماندار شهرستان جهرم گفت: مسئولان این شهرستان از نخستین مهمان نوروزی استقبال خواهند کرد.
علیرضا صحرائیان افزود : از جمله برنامه تهیه شده در ایام نوروز جشن بزرگ تحویل سال نو ،جشنواره نوروزی، جشنواره عشایر جهرم و نمایشگاه های صنایع دستی، انواع سفره هفت سین و غذای سنتی این شهرستان است.
وی ادامه داد: پنج هزار برشور در راستای معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی و مذهبی این شهرستان آماده شده که با همکاری فرمانداری، شهرداری و میراث فرهنگی در بین مسافران نوروزی پخش خواهد شد.
صحراییان گفت: در ایام نوروز اورژانس، شهرداری، هلال احمر، آتش نشانی و شورای ترافیکی جهرم در طول 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود.
وی افزود: همچنین به شورای ترافیکی جهرم تاکید ویژه شده که در روزهای نوروز آمادگی کامل داشته باشند و جاده ها و راه های جهرم استاندارد شود.
فرماندار شهرستان جهرم ضمن اشاره به اینکه 40 مدرسه و دو کمپ هلال احمر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند گفت: آموزش و پرورش و هلال احمر برای اسکان مهمانان نوروزی وسایل سرمایشی، گرمایشی و خدمات رفاهی آماده کرده اند .
وی یادآور شد: از سه ماه پیش برای نوروز و زیباسازی این شهرستان برنامه ریزی های کامل انجام شده و از 12 اسفند ماه تا 15 فروردین هر گونه عملیات حفاری گاز، آبفا و مخابرات در جهرم ممنوع شده است.
صحراییان اضافه کرد: همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای نوروز برگزاری سه جلسه با حضور بخشداران این شهرستان برای تسهیلات نوروزی بوده است.
وی گفت: در نوروز 94 حدود سی و پنج هزار نفر از این شهرستان دیدن کردند که پیش بینی می شود در نوروز نود و پنج بالای پنجاه هزار نفر از این شهرستان دیدن کنند .
جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس است که در نیمه جنوبی استان قرار دارد.
غار بزرگ سنگ اِشکن ، روستای بریجان، روستای بهجان، قدمگاه ، آرامگاه باربد و مدرسه علمیه خان از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار