شهرکرد؛

استقبال از بهار در شهرکرد

ستاد تسهیلات نوروزی شهرکرد، با 60 عنوان برنامه به استقبال بهار می رود.

استقبال از بهار در شهرکرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهردار شهرکرد در نشست ستاد تسهیلات نوروزی این شهر گفت: 60 عنوان برنامه در حوزه های خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، زیبا سازی و فرهنگی برای استقبال از بهار، و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی اجرا می شود.

نورالله غلامیان افزود: اصلاح و نوسازی مبلمان و تأسیسات شهری، شست و شوی معابر و المان ها، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و درختکاری در میادین، بوستان ها و پارک های شهر، برپایی سفره نمادین هفت سین در ورودی های شهر، اجرای هفت سین سیار دوچرخه در سطح شهر، رنگ آمیزی و اجرای نقاشی های دیواری، راه اندازی اکیپ های راهنمای گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده سازی پارک ها برای اسکان موقت میهمانان نوروزی، و تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر از این برنامه هاست.

وی، ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری، جمع آوری نخاله های ساختمانی، و راه اندازی بازارچه های موقت نوروزی را از دیگر برنامه های شهرداری شهرکرد در روزهای پایانی سال و برای استقبال از عید نوروز برشمرد.

به گفته غلامیان؛ ستاد تسهیلات نوروزی، تا 15 فروردین سال آینده در شهرکرد فعال است و علاوه بر پاکسازی و نظافت معابر شهری، راهنمایی مسافران نوروزی را نیز بر عهده دارد.
 
انتهای پیام/ ض
برچسب ها: بهار ، شهرکرد ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.