اردبیل؛

توسعه فضای سبز و جنگل كاری مهمترین اولویت استان اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: توسعه فضای سبز، باغ ها و جنگل کاری از مهمترین اولویت و ضرورت های استان اردبیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش توسعه فضای سبز، باغ ها و جنگل کاری را مهمترین اولویت و ضرورت دانست و گفت: توسعه فضای سبز به ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فراهم نمودن فضای سالم روحی و روانی منجر می شود.

وی از آغاز عملیات کاشت نهال هایی به یاد و با نام 3 هزار و 400 شهید والامقام استان اردبیل خبر داد.

استاندار اردبیل به پیش روی جامعه به سوی صنعتی شدن اشاره کرد و گفت: باید خانواده‌ها و مردم با توسعه فضای سبز در حیاط و کاشت گل و نهال در خانه‌های خود فضای شادی را در خانه‌های خود فراهم کنند، چرا که این امر سبب کاهش طلاق، ناهنجاری‌های اجتماعی و ایجاد مهر و محبت بین اعضای خانواده‌ها می‌شود.

خدابخش افزود: خانه‌ای که در آن گل‌های زینتی به شکل زیبایی ساماندهی شده باشد به طور یقین علاوه بر اینکه محبت در آن محیط افزایش می‌یابد، روابط اجتماعی بین پدر و مادر و فرزندان نیز بسیار خوب می‌شود که باید همگان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از افراد خانواده تحت تاثیر فضاهای مجازی و شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای قرار گرفته‌اند، افزود: ایجاد فضای سبز در خانه‌ها یکی از راهکارهای اساسی در جذب خانواده‌ها و سوق دادن آن‌ها به سوی روحیه شاد است که باید برای این امر برنامه‌ریزی منسجمی انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، فضای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار