همدان؛

استاندار همدان: مجلس دهم دولت را حمايت مي کند

استاندار همدان گفت: مجلس دهم بدون پرخاشگري و غوغاسالاري، دولت تدبير و اميد را در رسيدن به اهداف حمايت مي کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نيکبخت با قدرداني از مردم استان همدان بخاطر حضور پرشور در انتخابات گفت: پيش بيني مي شود مجلس آينده در همراهي با خواسته مردمي و تحقق مطالبات عمومي با کمترين جنجال و غوغا سالاري در راستاي حمايت از اقتصاد مقاومتي، طرح هاي توسعه اي و پيشرفتي دولت و توسعه کشور و بهبود اقتصاد معيشت مردم تلاش کند.


وي افزود: تصور اين است که مجلس دهم بسيار علمي، توانا و صاحب نظر بوده و مجلسي نيست که به اختلافات دامن بزند.

وي اضافه کرد: مجلس دهم، مجلسي نخواهد بود که با پرخاشگري عامل گرفتاري، رکود و مشغول کردن مسئولان و نمايندگان به موارد غير ضروري شود.

استاندار همدان ابراز اميدواري کرد: مجلس دهم اقتصاد مقاومتي را به خوبي حمايت کند تا در پسا برجام بتوان با استفاده از تکنولوژي هاي پيشرفته جهان و سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي ، براي توسعه کشور تلاش کرد.

وي اظهار کرد: پيام انتخابات هفتم اسفند براي ملت ايران و جهان، همدلي، همزباني، هماهنگي و پيام حمايت از نظام اسلامي است.

استاندار همدان بيان کرد: در استان همدان با همت مردم، تلاش مجريان و اهتمام ناظران و سعي و تلاش دستگاه هاي انتظامي و امنيتي، انتخابات پرشور، کم مساله و در شرايط و محيط امني صورت پذيرفت.

نيکبخت اضافه کرد: مجريان و ناظران انتخابات در همدان بخاطر انجام مر قانون سربلند هستند عوامل امنيتي و انتظامي نيز با تمام توان براي حفاظت از انتخابات وارد ميدان شدند.

وي گفت: حضور 62 درصدي مردم با همه محدوديت ها و گره ها و تگناها در پاي صندوق هاي راي قابل احترام است و اين حضور لبيک به خواسته رهبري معظم انقلاب ، رياست جمهوري، حمايت از نظام، همدلي، هبستگي و همراهي مردم را نشان داد.

وي تاکيد کرد: با توجه به شرايط بين المللي و گشايش هاي پيش آمده، حمايت رهبر فرزانه کشور در کنار مجلسي با اين شرايط و دولتي با اين دغدغه، همه اينها دروازه توفيق را بر روي ملت ايران باز کرد.

استاندار همدان همچنين با اشاره به اينکه اگر برخي محدوديت ها در انتخابات حاکم نبود بطور حتم شرايط ديگري رقم مي خورد افزود: اسم هر کسي از صندوق آرا خارج شده براي ما قابل احترام است چون ما قرار است براي راي مردم ارزش و احترام قائل شويم.

وي اضافه کرد: با وجود اينکه گفته مي شد کانديداها براي افکار مختلف فراگير نيستند و شايد ميزان مشارکت کاهش يابد ولي مردم با وجود محدوديت ها که وجود داشت پاي صندوق حضور يافتند.

استاندار همدان اظهار کرد: همواره رقابت هاي انتخاباتي مشکلاتي را به همراه دارد ولي تشکلها، جناحهاي سياسي، احزاب و گروه ها به خوبي اخلاق را رعايت کردند.

وي با ذکر اينکه تنها موارد جزئي بي اخلاقي ها ديده و شنيده شده توضيح داد: در اين دوره از انتخابات عليه برخي از بزرگان توسط برخي داوطلبان مجلس بي اخلاقي هايي صورت گرفت البته نه از سوي احزاب، تشکل ها و گروه هاي سياسي بلکه از جانب جاهايي که انتظار نمي رفت.

نيکبخت افزود: موردي مبني بر تخلف در شمارش آرا، نوع راي گيري و بر سر صندوق ها راي گزارش نشده است و مردم همدان با وجود محدوديت هاي که وجود داشت در پاي صندوق راي حضور يافتند.

وي در ادامه سخنانش گفت: ايران براي دستيابي به رشد هشت درصدي در اقتصاد نيازمند 900 هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري داخلي و سالانه 50 ميليارد دلار سرمايه گذاري است.

استاندار همدان افزود: برجام و مذاکرات انرژي هسته اي شرايطي را فراهم کرد که کشورهاي مختلف جهان براي حضور و سرمايه گذاري در ايران از يکديگر سبقت مي گيرند.

نيکبخت افزود: کشورهاي مختلف دنبال سرمايه گذاري و مشارکت در طرح هاي ايران هستند نه اينکه ايران مصرف کننده توليدات ديگران باشد بلکه سرمايه گذاري مشترک در ايران و صادرات به نام ايران مد نظر است.

دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند امسال برگزار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، مجلس دهم ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار