ارومیه؛

کاشت نهال در روز درختکاری توسط استاندار آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی در روز درختكاري يك اصله نهال غرس كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه ؛ مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی عصر امروز (شنبه) همزمان با روز درختکاری، با همراهی مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان، در محل ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی استان در ارومیه حضور یافت و با غرس یک اصله نهال در محوطه جهاد کشاورزی، ضمن تاکید بر حفظ منابع طبیعی، در توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری و فضای سبز مشارکت کرد.

وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گفت: یکی از اساسی ترین وظایفی که امروز همه ما باید به آن توجه داشته باشیم، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و جلوگیری از تخریب این منابع است و به گونه ای باید عمل کنیم که حفاظت از محیط زیست و مراتع، به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

سعادت تاکید کرد: منابع طبیعی نه فقط به نسل حاضر، بلکه به تمامی نسل های آینده کشور تعلق دارد و باید به خوبی حفظ و به آیندگان سپرده شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در ادامه، از نمایشگاه دستاوردها، توانمندی ها و اقدامات اجرایی اداره کل منابع طبیعی استان بازدید کرد.

گفتنی است، روز 15 تا 22 اسفند ماه به عنوان "هفته منابع طبیعی” در کشور نامگذاری شده که نخستین روز این هفته یعنی 15 اسفند "روز ‌درختکاری‌” است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.