اردبیل؛

برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری شنا در اردبیل

رئیس هیئت شنا استان اردبیل گفت: کلاس‌های توجیهی و ارتقای درجه مربیگری رشته ورزشی شنا در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یعقوب کشاورز افزود: متأسفانه استان اردبیل به طور قابل قبول در رشته ورزشی شنا پیشرفته نداشته است که یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع عدم وجود مربیانی با درجه مربیگری 2 و 1 در اردبیل بوده که برگزاری کلاس‌های آموزشی بدون یک مدرس مناسب در استان اردبیل باعث ادامه این روند شده است.

وی گفت: اکثر مربیان شنا استان اردبیل دارای درجه مربیگری 3 هستند که متأسفانه در هیئت‌های قبلی کارت مربیگری بدون آموزش‌های مناسب به متقاضیان ارائه شده که خود این موضوع نیز باعث آموزش غلط به ورزشکاران این رشته ورزشی در استان اردبیل شده است.

رئیس هیئت شنا استان اردبیل افزود: هیئت شنای استان اردبیل به دلیل وجود این مشکلات اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی شنا در استان اردبیل کرده است که هر ماه یک کلاس توجیهی زیر نظر مدرس فدراسیون شنا در اردبیل برگزار می‌شود تا سطح فنی مربیان شنا در اردبیل افزایش یابد.

کشاورز تصریح کرد: یک دوره کلاس آموزشی درجه 3 مربیگری به مدت یک هفته زیرنظر مدرس فدراسیون شنا در بخش بانوان در اردبیل برگزار می‌شود که این دوره با شرکت 40 نفر از بانوان به انجام می‌رسد و در صورتی که استقبال مناسب باشد یک دوره مربیگری نیز در اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم.

وی بیان کرد: سال آینده استعدادیابی از رده‌های سنی پایه برای رشته ورزشی شنا در استان اردبیل یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت است که سعی می‌کنیم با تعامل مناسب با اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل این کار را به نحو قابل قبول انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار