زندگینامه خطرناکترین زنان؛

مادر خوانده مواد مخدر/ملکه اقیانوس آرام/امپراتور جنایت/زن معروف به بچه گربه بزرگ +تصاویر

جرایم سازمان یافته در دنیا فقط مربوط به مردان نیست و برخی از زنان هستند که با همکاری گروه های گانگستری رعب و وحشت زیادی را در دوره فعالیت خود ایجاد کرده اند.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جرم در دنیا کلمه ای است که مردم بعد از شنیدن آن یاد گروه های گانگستری می افتند و یا تصاویری از قتل ها و جنایاتی که توسط افراد سابقه دار رخ داده را در ذهن ما ایجاد می کند. جرایم سازمان یافته انواع و اقسام مختلف دارند که وقتی حرفشان به میان می آید انسان تصور می کند انجام انها توسط افرادی صورت گرفته است که دارای شکل و شمایل مخوف و عجیب هستند.
در حالی که آمار نشان داده افرادی که مرتکب جرم می شوند مانند مردم عادی دارای چهره و ظاهر معمولی هستند و حتما نیاز نیست فرد مجرم دارای ظاهر عجیب یا مخوف باشد.
در گروه های قاچاق مواد مخدر و یا قاچاق اعضای انسان هر فردی می تواند فعالیت کند،کافی است عضو این گروه ها (gangs) شده و با پوشیدن لباس مرسوم و رعایت کردن سبک خاصشان به فعالیت مجرمانه بپردازد. در بسیاری از گنگ های سازمان یافته افراد به همراه خانواده با کارتل های مواد مخدر کار می کنند و می توان گفت کاملا و نسل در نسل در اختیار سرگروه های باند های خلافکار هستند.
در نتیجه جرم، قتل و قاچاق فقط به آقایان مربوط نیست و زنان نیز هستند که در لیست مخوف ترین مجرمان دنیا قرار گرفته اند.


10 زن خطرناک دنیا را بشناسید+تصاویر

ساندرا آویلا بلتران، زاده 11 اکتبر 1960، با نام مستعار "ملکه اقیانوس آرام" که او رهبر یک کارتل مواد مخدر مکزیکی است. او دو بار ازدواج کرده است هر دو شوهر او عضو سابق پلیس و قاچاقچی مواد مخدر بودند که توسط افراد اجیر شده کشته شدند. بلتران بسیار باهوش بوده و زمانی که فرزندش را در سال 2002 ربودند با خرج کردن 5 میلیون دلار توانست زودتر از پلیس آن را نجات دهد. ساندرا در سال 2007 به دلیل قاچاق مواد مخدر توسط پلیس مورد تعقیب قرار گرفت.

10 زن خطرناک دنیا را بشناسید+تصاویر

جودی موران، که در 18 دسامبر 1944 متولد شده است به عنوان مادر خانواده موران شناخته شده است.خانواده موران جزو قاچاقچیان ناشناخته ملبورن استرالیا هستند که اسم آنها از عالم حیات و اموات گرفته شده است. همسر اول جودی و پسرش هر دو طی سال های 1982 تا 2000 در درگیری های طبهکاران کشته شده اند. در نهایت خانه موران بوسیله یک حریق عمدی به آتش کشیده شد و جودی بعد از دستگیری به 26 سال حبس محکوم شد.

10 زن خطرناک دنیا را بشناسید+تصاویر

تلما رایت در دنیای مواد مخدر فیلادلفیلای آمریکا یکی از نام های شناخته شده و معروف است. همسر تلما در سال 1986 در حالی که گلوله شات گان به سرش خورده بود در خرابه ها پیدا شد. تلما بعد از مرگ همسرش تصمیم گرفت با همکاری اعضای خانواده اش توزیع مواد مخدر در سراسر فیلاد لفیلا را به دست بگیرد. در یادداشتی که از تلما پیدا شد نوشته بود: هر نفر در ایالت فیلادلفیلا نقش یک سکه را برای ما دارد، من اهل شکست و مردن نیستم و درآمدم نباید هر ماه کمتر از 400 هزار دلار باشد.
در مورد تلما برعکس تمام قاچاقچیان اتفاق عجیبی افتاد و او در سال 2011 به یک نویسنده تبدیل شد و مدام برای مردمی که ضد قانون عمیل می کردند سخنرانی می کرد و در یکی از سخنرانی هایش به خلاف کاران پیام داد "در این راهی که شما می روید هیچ برنده ای وجود ندارد و در واقع دو راه در سر راهتان است، یا مرگ یا زندان.

10 زن خطرناک دنیا را بشناسید+تصاویر


ماریا لئون با داشتن سیزده فرزند لقب امپراتور جنایتکار را در مکزیک و کشورهای همسایه اش به خود اختصاص داد. ماریا صاحب دو باند مخوف قاچاق مواد مخدر و انسان در لس آنجلس و مکزیک بود. پسرش معروف به دنی باهوش در سال 2008 توسط شلیک مستقیم گلوله کشته شد و ماریا هرگز نتوانست برای مراسم تدفین او به آمریکا برسد. تمامی اعضای باند امپراتور جنایتکار دستگیر شدن و در حالی که ماریا قصد فرار از دیوارهای فنس شده مخفیگاهش را داشت نیز در دام پلیس افتاد.

10 زن خطرناک دنیا را بشناسید+تصاویر

ماریا لیچاردی 28 مارس 1951 به دنیا آمد و رئیس سابق قبیله لیچاردینی ها بود. ماریا در دوران اوج فعالیت خود به عنوان قاچاقچی مواد مخدر در سال 2001 به "مادر خوانده"معروف بود. مافیای باند خلافکار ماریا معمولا برای رسیدن به اهدافشان به خرید و فروش دختران جوان اقدام می کردند. این زن طبهکار در زمینه فروش مواد مخدر هیچ گونه رحمی نداشت و کسانی که سد راهش می شدند به راحتی از میان بر می داشت. در سال 1999 سلطنت مخوف این زن ایتالیایی بر سر دریافت یک محموله کشتی حامل هروئین به پایان رسید و در سال 2001 توسط پلیس بازداشت شد. اما ماریا همچنان از داخل سلول در زندان قبیله قاچاق خود را می گرداند.


مادر خوانده مواد مخدر/ملکه اقیانوس آرام/امپراتور جنایت/زن معروف به بچه گربه بزرگ +تصاویر


جمیکر معروف به "ملکه پین" یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر در آمریکا بود و در سال 1980 لقب ملکه پین را به خود اختصاص داد. جمیکر و افرادش در سراسر آمریکا کوکائین توزیع می کردند و پسرش در حالی که خودروی شخصی اش را تمیز می کرد توسط رقیبان این باند خلافکار با گلوله شات گان کشته شد. جمیکر بعد از کشته شدن پسرش به قاچاق مواد مخدر ادامه داد و در نهایت توسط پلیس بازداشت شد و در یکی از امن ترین زندان ها به 15 سال حبس محکوم شد.

10 زن خطرناک دنیا را بشناسید+تصاویر

رافائلا آلتریو معروف به "بچه گربه بزرگ"در ایتالیا به دنیا آمده است. آلتریو در سال 2012 در کنار 65 مضنون دیگر دستگیر شد که در کشفیات پلیس خودروی فراری ده میلیون دلاری با پلاکی از جنس طلا وجود داشت. او یک بار در درگیری با رقبای خود بر اثر اصابت گلوله زخمی شد و گفته می شود باند طبهکار کامورا در سی سال مسئولیت چهار هزار قتل را بر عهده گرفته است. باند رافائلا در سال 200 میلیون دلار درآمد کسب می کرد.

10 زن خطرناک دنیا را بشناسید+تصاویر

کارمین رومن قاچاقچی مواد مخدر اهل جامائیکا است و در طول فعالیت خود هزار پوند ماریجوانا را در سراسر فلوریدا توزیع کرده است. رومن تمام سرمایه و مواد مخدرش را در کازینوهای آمریکا به دست آورده بود و حدود بیست سال به صورت قاچاق در ایالات متحده زندگی کرد، رومن در نهایت در سال 2013 در آمریکا بازداشت شد.


منبع:the richest

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.