طرح نظارتی ویژه نوروز و شب عید در شهرستان فسا در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس اتاق اصناف فسا گفت: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف فسا برای روزهای پایانی سال اقدام نظارتی و کنترلی گسترده را در واحدهای صنفی شهرستان آغاز کرده است.
جمشید روحانی با اشاره به این که طرح های نظارتی تا نیمه فروردین به صورت صبح و بعد از ظهر ادامه دارد اضافه کرد: نظارت و بازرسی بیشتر در خصوص صنف های رستوران داران، اغذیه فروشان ،قنادی ها، آجیل و خشکبار، پوشاک و همچنین رسته های صنفی خدماتی صورت می گیرد.
روحانی با تاکید بر اینکه رسیدگی سریع به گزارش های مردمی در اولویت نخست کاری واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فسا قرار دارد گفت: در حین اجرای طرح نظارتی ویژه عید از بازرسی دیگر اصناف هم غافل نخواهیم شد.
وی خاطر نشان کرد : اجناس واحدهای صنفی باید دارای برچسب و درج قیمت باشد و در هنگام مراجعه، بازرسان با همکاری لازم، مدارک بازرسی از جمله پروانه کسب و فاکتور خرید را ارائه دهند.  
رئیس اتاق اصناف فسا گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان مراجعه یا با شماره تلفن های ۱۲۴ و 53314141 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: بازرسی ، گسترده ، اصناف ، سال ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار