اصفهان؛

دایی:تا پایان فصل 8 فینال داریم

سرمربی صبا گفت : ما تا پایان فصل 8 فینال داریم و از این پس باید برای برد به زمین برویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، علی دایی دقایقی پیش در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی را بسیار بد شروع کردیم و زمانی که به خودمان نیامده بودیم 2 گل دریافت کردیم و سپاهان کار خاصی نکرده و ما 2 توپ به تیم حریف تقدیم کردیم تا بتواند آن را گل کند، باید به بازیکنانم برای اینکه توانستند بازی را کنترل کنند و به تساوی برسانند تبریک بگویم.

وی افزود: از دقیقه 30 به بعد اشتباهات ما کم شد و در نیمه دوم نیز با توجه به صحبت‌هایی که بین دو نیمه داشتیم به تساوی رسیدیم، پس از گل تساوی سپاهان فشار زیادی بر ما آورد و اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم در ضد حملات به گل برسیم و سپاهان نیز با کمی دقت می توانست به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه اصلا از نتیجه بازی راضی نیستم، خاطرنشان کرد: در ادامه فصل هر آنچه که خدا بخواهد رخ می‌دهد و شما نمی‌توانید از پیش نتایج را تعیین کنید، ما تا پایان فصل 8 فینال داریم و پس از آن هر چه خدا خواست رخ می‌دهد و پس از آن باید برای برد به زمین برویم.

وی درباره درگیری خود با استیماچ سرمربی سپاهان تصریح کرد: وظیفه استیماچ این نیست که با من صحبت کند و فریاد بزند، البته می‌دانم ایشان تحت فشار هستند و نتایجی که سپاهان تا کنون گرفته در شأن این تیم نبوده است اما مسئله اصلی این است که در 15 دقیقه پایانی داور به نفع تیم حریف سوت زد و زمانی که توپ به بازیکن سپاهان برخورد کرده و به بازیکن ما رسید آن را افساید دانست که این از اشتباهات جدید است.

دایی بیان کرد: خطای هند ماچادو را داور اشتباه گرفت، 15 دقیقه پایانی فشار زیادی بر ما آمد و در دقایق پایانی همه چیز دست به دست هم داده بود تا به تیم ما فشار بیاید.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در پایان بازی به خبرنگار 90 حمله ور شد، گفت: سوال من این است که آیا تصویربردار این اجازه را داشت که در کنار گوش من بیاید و آیا خبرنگاران حریم ندارند و همین مسائل سبب می‌شود که امثال شما هزاران تفسیر و تعبیر بر اتفاقات داشته باشید اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از این بازی سالم بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم  درباره عملکرد داور این دیدار اظهار داشت: شما باید فیلم این دیدار را بازبینی کنید و پس از آن می‌توانید نظر بدهید، من برای مواردی که جلوی چشم خودم اتفاق افتاد به داور اعتراض کردم، این مسائل دیگر دست من نیست و اعتراض هواداران سپاهان مسئله‌ای روشن است و نمی‌توانم خودم را فریب دهم، شاید اتفاق دیگری هم به نفع ما افتاده که هواداران این تیم  ناراضی هستند اما فکر نمی‌کنم اینگونه باشد

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار