اردبیل؛

اهدای ۲ میلیارد ریال در قالب سفرنامه سلامت و امید توسط خیران نیری

فرماندار شهرستان نیر گفت: خیران شهرستان نیر در قالب سفرنامه سلامت و امید ۲ میلیارد ریال کمک و مساعدت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی احمدی در آئین سفرنامه سلامت و امید در شهرستان نیر اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ یاری‌گری به ویژه خدمات‌دهی به روستاهای مناطق محروم امری مهم و ضروری بوده و باید در این زمینه گام های اساسی و جدی را برداریم.

وی افزود: سلامت مقوله‌ای بسیار مهم در کشور است که در دولت یازدهم توجه ویژه و جدی به آن شده و در این ارتباط این جمعیت به عنوان دستگاه خدمت‌رسان جامعه در کنار دولت و دستگاه‌های متولی در زمینه سلامت ایفای نقش می‌کند.

فرماندار شهرستان نیر از کمک و مساعدت 2 میلیارد ریالی خیران شهرستان نیر در قالب سفرنامه سلامت و امید خبر داد و گفت:‌ 500 میلیون ریال از طریق فرمانداری و یک میلیارد و 500 میلیارد ریال نیز از این مساعدت توسط خیر نیری اهدا شد تا در راستای خدمات‌رسانی به محرومان هزینه شود.

احمدی با قدردانی از خدمات ارائه‌شده توسط هلال احمر در شهرستا نیر بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان نیر دارای داوطلبان ممتاز و ارزشمندی است و تلاش و زحمات آنها در تمامی عرصه‌های برای خدمات‌رسانی به مردم و به ویژه محرومان شایسته تحسین است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای ارائه خدمات درمانی و سلامت به مردم شاهد محرومیت‌زدایی در شهرستان و خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به این مردم بوده و بتوانیم نیازمندی‌های این افراد را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.