شجاعی:

بخشی از پاداش کمانداران پرداخت شد

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: بخشی از پاداشی که برای کمانداران در نظر گرفته شده بود پرداخت شد که مابقی آن در سال آینده پرداخت می شود.

بخشی از پاداش کمانداران پرداخت شدبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیر و کمان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: ورزشکاران ومربیان ما از پایین ترین سطح حقوق برخوردار هستند و ما برای ایجاد انگیزه ورزشکاران سعی می کنیم پس از هر موفقیتی به آنها پاداش  پرداخت کنیم و بخشی از پاداش کمانداران پرداخت شد اما پاداش 100 میلیونی زهرا نعمتی سال آینده داده می شود.
 
وی افزود: در حال حاضر من به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک با کمیته همکاری دارم و تا زمانی که مسئول آن مشخص شود وظایف آن را انجام می دهم، البته این مساله طبق قوانین و مقررات است که از طرف هیئت اجرایی به طور رسمی اعلام شد.
 
وی درباره حضور تیم ریکرو در مسابقات جهانی آنتالیا افزود: در حال حاضر در بخش مردان رکوردهای انفرادی و تیمی خوبی توسط کمانداران کسب شد و نسبت به بانوان وضعیت بهتری دارند امیدوارم در آنتالیا ترکیه در بخش آقایان سهمیه بگیریم.
 
شجاعی در خصوص پرداخت بودجه فدراسیون تیر و کمان از طرف کمیته ملی المپیک گفت: هنوز تمام بودجه خود را دریافت نکردیم البته نگاه توزیع بودجه در کمیته ملی المپیک در بین فدراسیون ها یکسان است و به زودی بین فدراسیون تقسیم می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار