کاندیداهای بخش «خواننده تیتراژ تلویزیونی» سه ستاره معرفی شدند

امشب میثم ابراهیمی و علی زندوکیلی میهمان سه ستاره و احسان علیخانی خواهند شد

کاندیداهای بخش «خواننده تیتراژ تلویزیونی» سه ستاره معرفی شدند
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی شب گذشته در دو بخش «برنامه های ورزش و سرگرمی» و «برنامه های تخصصی» کاندیداهای خود را معرفی کرد. 

اما امشب قرار است کاندیداهای بخش «خواننده تیتراژ‌ تلویزیونی» معرفی شوند در این بخش این نام‌ها توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند: میثم ابراهیمی، احسان خواجه امیری، علی زند وکیلی، رضا صادقی، حمید عسکری، سالار عقیلی ، علیرضا قربانی ، رضا یزدانی و مهدی یغمایی.  

بنا به اعلام روابط عمومی «سه ستاره» امشب نیز احسان علیخانی میهمانان حضوری از میان کاندیداها خواهد داشت. یکی از این میهمانان علی زندوکیلی است که به همراه میثم ابراهیمی و مهدی یغمایی در برنامه حاضر خواهند شد. 

«سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 هرشب حوالی 20 و چهل و پنج دقیقه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده کاندیداهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری» ، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» ، «گزارشگران برنامه‌ای» ، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی» ، «بازیگران مرد» ،«بازیگران زن» و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیدها به مردم معرفی بشوند تا مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده شان را معرفی کنند. در نهایت در برنامه سال تحویل 95 با جمع بندی نتایج نظرسنجی در هر سه بخش ستاره معرفی و تندیس‌اش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
حامد زمانی کو؟؟؟ تیتراژ پرطرفدار آسمان من...چه خوب میشه برنامه سازان به شعار احترام به همه سلیقه ها و عقیده ها عمل کنن! حذف یک خواننده پرطرفدار و بی احترامی به طرفدارانش چه معنی میده؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
من این اجرای امشب احسان علیخانی رو خیلی دوست دارم با حضور خواننده ها.
با روحیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
برنامه امشب در مورد خواننده از دو شب قبل هم بهتر بود.
احسان جون موفق باشی
آخرین اخبار