قم؛

اعزام دانش آموزان قمی به اردوی راهیان نور

حمزه ای معاون آموزش و پرورش استان قم گفت: در سال جاری نزدیک به ۷۵۰۰ نفر دانش آموز به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند که بیش از ۹۵ درصد رشد داشته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ اداره امور تربیتی به ساماندهی امور تربیتی فرهنگیان می‌پردازد و اداره مشاوره تربیتی در طول سال در قالب 16 برنامه فعالیت می‌کند؛ همچنین اداره فرهنگی هنری در زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله داستان، نشریه الکترونیکی و شعر فعالیت دارد

حمزه ای معاون آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: استان قم امسال در بخش قرآن و معارف اسلامی در کل کشور در بخش دختران رتبه نخست کشوری و در بخش پسران رتبه دوم کشوری را به‌دست آورده و در مجموع 53 دانش آموز استان قم حائز رتبه کشوری شدند.

وی افزود: در مسابقات فرهنگی هنری از رتبه اول تا چهارم را در سطح کشور به‌دست آوردند در طرح پرسش از ریاست‌جمهوری 15 نفر، در مسابقه فیلم کوتاه 10‌رتبه و در بخش بازی‌های رایانه‌ای 6 نفر رتبه کسب کرده‌اند

معاون آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: بیش از 360 مدرسه تحت پوشش گفتمان دینی هستند و در این گفتمان پرسش‌های دانش آموزان به شکل آزاد پاسخ داده می‌شود.

وی اظهار کرد: در استان قم از مجموع 1200 مربی و معاون آموزشی نزدیک به 700 نفر از افراد را در قالب چهار برنامه مجزا تقدیر و تجلیل می‌کنیم.

حمزه ای تصریح کرد: برای نخستین بار آموزش دانش آموزان مداح با حضور اساتید برجسته استان بیش از 150 نفر دانش آموز پسر به طور فشرده آموزش مداحی داده شد که در 20 اسفند برنامه اختتامیه این دانش آموزان برگزار می‌شود.

در پایان خاطر نشان کرد: در طرحی با عنوان «خانواده یک ختم قرآن» روزانه 50 هزار نفر عضو سایت می‌شوند و افراد عضو روزانه یک صفحه از قرآن را قرائت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار