سرگردانی مسافران پرواز 468 تهران به مشهد

پرواز تهران مشهد به شماره 468 شرکت ایران ایر از ساعت 19:50 تاکنون تاخیر داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پرواز شماره 468 شرکت ایران ایر از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد تا اکنون با تاخیر 4 ساعته مواجه شده است.

بر این اساس، این پرواز طبق برنامه زمان بندی سایت فرودگاه باید ساعت 19:50 انجام می گرفته اما تا کنون مسافران در سالن انتظار سر گردان اند.

لازم به ذکر است ، اطلاعات پروازی فرودگاه مهرآباد ، وضعیت این پرواز در ساعت حدود 12 نیمه شب را در حال مسافرگیری ذکر می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
روز جمعه مورخ 94/12/14 از مشهد به مقصد تهران ساعت 8 صبح پرواز داشتیم از طریق شرکت زاگرس متاسفانه ساعت 8 صبح را به 2 بعداز ظهر تغییر دادند ( 6ساعت تاخیر ) . ساعت 2 هم شد ساعت 3 و وقتی هم ساعت 3 سوار هواپیما شدیم بعد از نیم ساعت مسافرین را پیاده و روانه سالن کردند و متاسفانه نه تنها جواب درستی نمیدادند خیلی هم با مسافرین برخورد بدی داشتند. بگذریم . بالاخره پرواز ساعت 7 شب انجام شد ( 5 ساعت دیگر تاخیر ) . حالا خودتان تصور کنید در این ساعات به مسافرین چه گذشت ؟ امیدوارم کسانی که نامشان را مسئول گذاشته اند جوابی برای اینگونه اتفاقات داشته باشند. مسافری که در روز تعطیل با هتل و مسافرخانه تسویه کرده و خود را به فرودگاه میرساند چه باید بکند ؟ میپرسیدم آیا پرواز انجام میشود ؟ میگفتند معلوم نیست . میگفتم آقا تورابخدا اگر پرواز انجام نمیشود ما بفکر تهیه جا باشیم میگفتند : معلوم نیست ؟ میپرسیدم بابا تکلیف ما چیست ؟ میگفتند : خودت میدانی . بخدا اگر بخواهم جزییات ماجرا را برایتان تعریف کنم شرمنده اتلاف وقتتان میشوم. ولی ایکاش ایکاش مسئولین خصوصا" مسئولین شرکت هواپیمایی زاگرس به احترام خودشان هم که شده جوابی بدهند.
آخرین اخبار