فعال حقوق بشر: آمریکا حامی جنایات تل آویو است

بلین کولمن در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی فراتر از تصور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی شرکت کنندگان در نشست سازمان همکاری اسلامی در جاکارتا، اندونزی جنایت های رژیم صهیونیستی را ضد مردم مظلوم فلسطین به شدت محکوم کردند.

بلین کولمن، فعال حقوق بشر و از هواداران حقوق فلسطینی ها در دیترویت در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد: سرزمین های اشغالی همه اسرائیل را در برمی گیرد و هر سانتی متر از خاک اسرائیل، سرزمین اشغالی است. وی گفت: حتی موشه دایان سیاستمدار و نظامی سرشناس صهیونیست هم آشکارا این موضوع را پذیرفت.

کولمن افزود: همه کشورها از جمله آمریکا ، اتحادیه اروپا ، سازمان ملل و دیگر نهادهای مردمی سراسر دنیا، اقدام های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی را در اراضی اشغالی محکوم می کنند ولی با نگاهی اجمالی به حقایقی که مردم ستمدیده ی فلسطینی با آن روبرو هستند می توان دریافت که اینگونه محکومیت ها در عمل ارزشی  ندارند و هیچ تغییری در وضعیت موجود اتفاق نمی افتد.

این فعال حقوق بشر سهم آمریکا را در حمایت از رژیم صهیونیستی فراتر از آنچه تصور می شود خواند و افزود: آمریکا نه تنها کمک های مالی و نظامی فراوان در اختیار اسرائیل قرار می دهد بلکه در زمینه سیاسی و دیپلماتیک هم به شدت از اسرائیل حمایت می کند.

کولمن تاکید کرد: نامزدهای کنونی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هیچ کدام ضد اسرائیل موضع گیری نخواهند کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار