خیانت، پایان زندگی مشترک نیست!

اکثر زوجین پس از خیانت همسر خود دیگر قادر به اعتماد دوباره برای ادامه زندگی مشترک نخواهند بود.

رقیه یارمحمدی جامعه‌ شناس و آسیب‌ شناس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: خیانت در زندگی مشترک توسط زوجین به یکدیگر یکی از تلخ‌ترین اتفاقات بوده که در این میان چگونگی برقراری رابطه با همسر خود و رعایت مواردی بسیار اهمیت دارد.
 
وی در ادامه گفت: پنهان‌کاری از فرزندان کار درستی نبوده زیرا آن‌ها بر حسب سن قادر به درک واقعیات بوده و از طرفی هنگام صحبت با وی دقت کرده تا چه کلماتی را به کار می‌برید زیرا این عبارات در  ذهن کودک ثبت و غیرقابل تغییر است.
 
یاراحمدی ادامه داد: از گفتن این قضیه در میان عموم و به اصطلاح عمومی کردن آن دوری کرده زیرا باعث آسیب‌دیدگی بیشتر خودو فرزندتان شده و سعی کنید مطابق خواسته و میل همسرتان رفتار کرده از جمله پختن غذاهای مورد علاقه وی، کم‌کردن سایز، پوشیدن لباس‌های مورد علاقه او و حتی برقراری روابط زناشویی بیشتر باعث جذب بیشتر باعث جذب بیشتر همسرتان نسبت به شما می‌شود.
 
وی تأکید کرد: برای زندگی و رفتارهای همسر خود قوانینی از جمله عدم پنهان‌کاری، دروغ، تماس در هنگام دیرآمدن به منزل وضع کنید و با او صمیمانه در مورد مشکلات و علت رفتارهایش گفت‌وگو کرده و یا اینکه کار سختی بوده ولی تلاش برای برقراری یک اعتماد صمیمانه بسیار مهم است.
 
این جامعه‌شناس و آسیب‌شناس در پایان اضافه کرد: برای تصمیم بدطلاق عجله نکنید و دست کم 6 ماه به وی فرصت دهید تا رفتارش را اصلاح کند و در این مدت از مشاوران مجرب کمک گرفته همچنین در این راه صبر و حوصله بسیار مؤثر است.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار