سمنان؛

18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری استان سمنان امضاء شد

همایش سرمایه گذاری "کومش، گنجینه فرصت ها" برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان در بخش تخصصي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با امضاي 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگري پايان يافت.
حسين خواجه‌بيدختي گفت: نخستین همایش سرمایه گذاری استان سمنان با عنوان "کومش، گنجینه فرصت ها" در قالب چهار بخش تخصصی شامل صنعت و معدن، کشاورزی، میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و زیرساخت خدمات شهری و انرژی برگزار شد.
وي گفت: در این همایش حدود 300 سرمایه‌گذار، مسئول و مدیر کل ادارات و کارشناسان مربوط و منتخبین مجلس دهم حوزه های انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی و دامغان حضور داشتند.
وي با اشاره به انعقاد 18 مورد تفاهم نامه در حوزه گردشگري استان سمنان و در جريان برگزاري اين همايش، گفت: بر اين اساس سه تفاهم در حوزه گردشگری سلامت، 11 تفاهم احداث مجتمع گردشگری، يك تفاهم تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از مجتمع­های خدماتی- بهداشتی بین راهی، 2 تفاهم در حوزه تکمیل و تجهیز کمپینگ و يك تفاهم ایجاد مجتمع تفریح و سرگرمی امضا شد.
بيدختي افزود: هفت تفاهم نامه از اين تعداد متعلق به شهرستان مهديشهر و شامل کمپینگ، مجتمع تفریحي و سرگرمی و مجتمع گردشگری، دو تفاهم نامه مربوط به شهرستان سرخه شامل مجتمع گردشگری سلامت و يك تفاهم نامه مربوط به شهرستان گرمسار در زمينه ايجاد مجتمع گردشگری سلامت است.
وي گفت: مابقي تفاهم‌نامه‌ها نيز به شهرستان میامی با يك تفاهم در خصوص تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از کمپینگ گردشگری، دو تفاهم نامه براي ايجاد مجتمع گردشگری در شهرستان دامغان ، دو تفاهم براي راه اندازي مجتمع گرشگری در شهرستان شاهرود و سه تفاهم نامه براي احداث هتل، مجتمع گردشگری ، تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از مجتمع خدماتی – بهداشتی بین راهی  در سمنان اختصاص دارد.
انتهاي پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.