شهرکرد؛

اجرای 54 ویژه برنامه هفته بزرگداشت شهدا در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهدا، 54 ویژه برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: برگزاری اختتامیه جشنواره شعر و خاطره نماز شهدا، کاشت دو هزار و 400 نهال به یاد شهدای استان، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مادران و همسران شهدا در روز زینبیون، نصب 170 تابلو از تصاویر شهدا در شهرستان لردگان، برگزاری چهار یادواره شهدای دانش آموز در هنرستان فنی و دبیرستان شهید استکی شهرکرد، هنرستان دکتر شریعتی شمس آباد و دبیرستان شهدای بروجن، پیاده روی عمومی ایثارگران در 21 اسفند با اهدای جوایز به شرکت کنندگان، ویژه برنامه‌های 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در حسینیه‌های سطح استان، و دیدار با ائمه جمعه، از جمله این برنامه‌هاست.
 
قدرت الله رئیسی افزود: چهارمحال و بختیاری در حال حاضر، دارای دو هزار و 437 شهید و هفت هزار و 947 نفر ایثارگر می باشد. 

وی ادامه داد: این استان همچنین دارای 19 جانباز قطع نخاع و 130 جانباز 70 درصد سال های دفاع مقدس است که سال گذشته دو نفر از جانبازان استان، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

برنامه های هفته بزرگداشت مقام شهدا، 16 تا 22 اسفند اجرا می شود. 

22 اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358، به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.