شیراز؛

سارقان مسلح بانك در دام پلیس

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه بانك در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: در 20 فروردین ماه دو نفر سارق مسلح با استفاده از سلاح كلاش اقدام به سرقت مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد از یك بانك در شهرستان شیراز كرده و متواری می شوند.
موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت و یكی از سارقان به نام "ك – ق" پارسال دستگیر و تحقیقات برای شناسایی محل اختفا و دستگیری همدست وی ادامه داشت.
با تلاش و پیگیری ماموران، محل اختفای دیگر سارق مسلح متواری نیز در یكی از روستاهای اطراف شیراز شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه و منسجم، وی به نام "ج – غ" ۴۹ ساله اهل خوزستان دستگیر شد.
متهم دستگیر شده علاوه بر اقرار به مشاركت در سرقت مسلحانه از بانك در شیراز در سال 1388، به دو فقره سرقت بانك در اصفهان با همدستی "ك – ق" اقرار كرد.
در بازرسی از مخفیگاه سارق مسلح دستگیر شده "ج – غ" تعداد 13 تیر فشنگ كلت كمری، یك عدد اسپری افشانه دفاع شخصی، یك عدد دستبند فلزی، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و یك جلد غلاف اسلحه كلت كمری كشف شد.
در این رابطه دو نفر دیگر كه در این سرقت ها و سرقت مسلحانه محموله گوشی تلفن همراه در سال ۹۲ دخیل بودند نیز شناسایی و بازداشت شدند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: سارقان ، مسلح ، بانک ، دام ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار