پروژه پایاب دشت فتحعلی تا سال 96 به بهره برداری می رسد

فرماندار شهرستان پارس آباد از اتمام پروژه پایاب دشت فتحعلی تا سال 96 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بیش از 320 میلیارد ریال در منطقه ای به وسعت 4 هزار و 680 هکتارکه 16 قشلاق را در خود جای دادهاجرا شده و 3 هزار و 658 هکتار از اراضی دیم شهرستان پارس آباد را به اراضی حاصلخیز آبی با پیشرفته ترین و مدرنترین شیوه های آبیاری بارانی سنتر پیوت و قطره ایو کلاسیک ثابت تبدیل خواهد کرد.

وی از پیش بینی اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه نیز خبر داد و گفت: ایستگاه های پمپاژ اولیه و ثانویه این پروژه با مشارکت امور عشایری استان به اتمام رسیده و نیرو رسانی و شبکه های اصلی و فرعی و کنترل مرکزی در حال اجرا و رو به اتمام است .

صمدی افزود: پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه زمینه اشتغال مستقیم بیش از750 خانوار و اشتغال غیر مستقیم هزاران نفرفرآهم آید که به نوبه خود تحولی بزرگ در اشتغال زایی منطقه و استان و کشور ایجاد خواهد کرد.

وی همچنینبستر را برای حضور سرمایه گذاران برای فعالیت سود آور و همراه با ارزش افزوده در زمینه های صنایع تبدیلی و کشاورزیو دامداری و لبنیات و بسته بندیآماده دانست وآمادگی دولت رابرایحمایت از تمامی فعالان عرصه سرمایه گذاری و صنعت اعلام نمود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، پایاب ، دشت ، فتحعلی ، اتمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.