همدان؛

اتوبوسرانی همدان به استقبال بهار طبیعت می رود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان از اجرای طرح سازمان اتوبوسرانی همدان برای استقبال از بهار خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید محمد پوروخشوری اظهار داشت: از آنجا که روزهای پایانی سال، شاهد افزایش تردد به مرکز شهر و بازار هستیم، در همین راستا تدابیر و برنامه‎ریزی ویژه‎ای برای جابه‌جایی شهروندان و راحتی آنها در دست اقدام است.

وی با اشاره به بازسازی تعدادی از خودروهای سازمان اتوبوس‌رانی و ورود اتوبوس‌های جدید و امکانات ناوگان اتوبوس‌رانی در خطوط مختلف افزود: از 15 اسفند ماه امسال تا اول فروردین سال 95 از ساعت 6 صبح تا 21 نسبت به جابه‌جایی شهروندان در سطح شهر همدان به طور مداوم اقدام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی همدان گفت: خدمات جابه‌جایی مسافران و گردشگران نوروزی، نصب بنرهای راهنما در سطح شهر و پایان استفاده از بلیت‌های کاغذی و اجرای طرح استفاده از کارت بلیت‌های الکترونیکی از برنامه‌های دیگر این سازمان خواهد بود.

وی در آستانه فرارسیدن سال نو از نظافت و شست‌وشوی تمام خودروها و شست‌وشوی سایه‌بان‌ها و گیشه‌های بلیت‌فروشی خبر داد و گفت: این سازمان در پنجشنبه آخر سال برای جابه‌جایی شهروندان به آرامستان باغ بهشت با فعالیت 60 دستگاه اتوبوس در خدمت مردم فهیم همدان خواهد بود.

پوروخشوری در پایان سخنانش ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از برنامه‎های اصلی این سازمان دانست و از شهروندان خواست حتی‎الامکان برای پرداخت کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری از کارت بلیت‌های  الکترونیکی استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.