اقدام باشگاه استقلال در خصوص شكایت هلمكه

مسئولان باشگاه استقلال در خصوص شكایت الكساندر هلمكه اقداماتی را در دستور كار خود قرار دادند .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، الكساندر هلمكه بازیكن آلمانی -برزیلی كه در دی ماه سال گذشته با قراردادی به ارزش ١٦٨ هزار دلار برای مدت ٥ ماه به عضویت باشگاه استقلال درآمد، پس از گذشت تنها یک ماه و به دلیل صدمه دیدن زانوی این بازیكن در حین یك بازی دوستانه، بازیكن و باشگاه خواستار فسخ قرارداد گردیدند و طی فسخ نامه ای كه به امضای طرفین رسید مقرر شد باشگاه استقلال مبلغ ٦٩ هزار دلار به بازیكن در دو قسط پرداخت كند كه متاسفانه به دلیل مشكلات مالی باشگاه قادر به پرداخت مبلغ مذكور و در زمان مقرر نگردید.

به همین دلیل وكلای انگلیسی و آلمانی این بازیكن شكواییه ای را تنظیم و به اركان قضایی فیفا ارائه كردند و خواستار غرامتی به مبلغ ١٨٠ هزار دلار شدند.

باشگاه استقلال نیز مستندات خود را طی لایحه ای تنظیم و به كمیته حل اختلاف فیفا ارسال داشته و قرار است این كمیته ماه آینده تصمیم گیری نهایی خود را با حضور قضات عالیه انجام دهند و رأی نهایی را در این خصوص اعلام كنند.
 
در خصوص شكایت هلمكه از باشگاه استقلال در این رابطه با علی اصغر مأنوسی فر مشاور حقوق بین الملی مدیر عامل باشگاه استقلال تماس گرفتیم و نامبرده موارد فوق را تایید كرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار