اهواز؛

شبکه بهداشت اندیمشک آماده خدمات رسانی به راهیان نور

امسال خدمات بهداشتی مورد نیاز کاروان‌های راهیان نور وارد شده به اندیمشک با همکاری بخش‌های مختلف شهری تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: سال گذشته همزمان با آغاز تعطیلات سال نو و طرح نوروزی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک 3 هزار خدمت بهداشتی به کاروان‌های اردویی راهیان نور مستقر در اندیمشک ارائه شد.

احمد مجیدی افزود: در طرح امداد و بهداشت نوروزی اندیمشک در سال گذشته روزانه 200 زائر سرزمین نور به صورت رایگان ویزیت شدند.هم چنین در جهت توسعه خدمات بهداشتی به کاروان‌های راهیان نور چادر سلامت شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در مقبره شهدای گمنام شهرستان پذیرای زائران سرزمین نور و میهمانان نوروزی بوده است.

مجیدی بیان کرد: در این طرح تمامی تجهیزات بهداشتی و واحدهای درمانی اندیمشک به صورت شیفیت و با خدمات شبانه روزی پذیرای میهمانان نوروزی و زائران سرزمین نور بوده است.

وی اظهار داشت: امسال نیز طرح بازرسی نوروزی مراکز اسکان؛ تولید و توزیع مواد غذایی زائران سرزمین نور از ابتدای اسفندماه تا پایان تعطیلات سال نو اجرا خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک تصریح کرد: هم چنین خدمات بهداشتی مورد نیاز امسال کاروان‌های راهیان نور وارد شده به شهرستان با همکاری بخش‌های مختلف شهری به بهترین نحوه ممکن و با پیش بینی طرح‌ها و خدمات مختلف تامین می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.