زنجان؛

هفت سین در میادین شهر زنجان

شهردار زنجان گفت: هشت سفره هفت سین در میادین و ورودی های شهر زنجان نصب می شود.

 هفت سین در میادین شهر زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حبیب‌الله ملایی یگانه،گفت: در آستانه سال نو فعالیت های شهرداری زنجان به منظور فراهم ساختن شهری برای مسافران نوروزی آغاز شده است.

وی گفت : تمرکز شهرداری بر ورودی شرقی و غربی به دلیل پر تردد بودن در ایام تعطیلات بیشتر میباشد.

یگانه به پاکسازی عوارضی ها اشاره  کرد و افزود : در مقوله زیبا سازی شهری همه شهروندان نیز باید در کنار شهرداری باشند و از فضای شهر و پارک ها به خوبی نگهداری کنند.

شهردار زنجان به عملیات اصلاح میدان جهاد نیز گریزی زد و گفت: در این طرح از مصالح به کار رفته در ورودی شهر به سمت تهران استفاده شده. 
 
وی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال نو ورودی شهرها به شبکه وای فای مجهز می شود، خاطرنشان کرد: این خدمات به منظور جذب گردشکر و رضایتمندی شهروندان ارائه می شود.

شهردار زنجان به بهره برداری از بوستان مسافر در روزهای آتی خبر داد و گفت: این بوستان در ضلع جنوبی ترمینال زنجان واقع شده است که در مساحت 1.5 هکتار احداث می شود.

وی با تاکید بر اجرای طرح گذر نوروز خاطرنشان کرد این برنامه 9 فروردین شروع میشود و تا 11 فروردین ادامه دارد، گفتنیست این ویژه برنامه با هدف ایجاد نشاط بیشتر در سطح شهر اجرا می شود.

یگانه در پایان افزود: سفره‌آرایی و همچنین خط کشی و لکه‌گیری معابر شهری  نیز از دیگر اقدامات شهرداری در ایام  عید نوروز میباشد. 

انتهای پیام/س
 
برچسب ها: هفت سین ، زنجان ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.