اهواز؛

اولویت سال 95؛ ارتقای ایمنی راه ها و افزایش رضایتمندی مردم خوزستان

استاندار خوزستان کاهش تلفات جاده ای، رفع موانع و کسری ها برای بالا بردن میزان رضایتمندی مردم را از اولویت های ما در سال آتی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسن مقتدایی گفت: از 3 سال گذشته تاکنون کارشناسان، مدیران و طرفداران ایمنی راه های استان بر اساس نظریه تشکیل این انجمن مردم نهاد که ارائه شده بود تلاش کرده و این نظریه اجرایی شد.

وی تصریح کرد: این نظریه امسال به صورت سازمان یافته تکمیل شده و افتخار بزرگی را برای تصمیم گیرندگان، کارشناسان، مدیران و بویژه مردم خوزستان به همراه داشت.

مقتدایی رفع موانع و مشکلات، ایمن کردن جاده های خوزستان، تسهیل در تردد مسافران و شهروندان را از جمله وظایف اصلی کمیسیون ارتقای ایمنی راه های این استان بیان کرد و اذعان داشت: در کنار این ایده هایی نظیر تشکیل NGO ایمنی راه و برگزاری مانور برای نشان دادن آمادگی دستگاه های مربوطه از جمله خلاقیت هایی است که این افتخارات را برای خوزستان رقم زد.

وی بیان کرد: هم اکنون مانورهای مبارزه با مواد مخدر، سلامت، امنیت اجتماعی از جمله خلاقیت هایی است که در کنار وظایف و رسالت اصلی دستگاه های مربوطه به خوبی اجرایی می شود و در این میان ایده های مردم نیز نقش بسزایی در اجرای هرچه بهتر این برنامه ها دارد.

استاندار خوزستان برگزاری مانور ایمنی و راه استان را نمایشی برای اعلام آمادگی کامل دستگاه های مربوطه برای انجام ماموریت های ذاتی خود دانست و افزود: برگزاری این مانورها علاوه بر اعلام آمادگی دستگاه های مربوطه برای اجرای هرچه بهتر برنامه های خود، تعامل خوبی را نیز میان دستگاه های متولی به منظور برقراری امنیت و ارتقای ایمنی در جاده ها نشان می دهد.

عبدالحسن مقتدایی به تصویب کلیات شهرک ترافیکی در خوزستان اشاره و خاطرنشان کرد: دراین زمینه 80 هکتار زمین مورد نیاز برای ایجاد فضای تفریحی، آموزشی و تخلیه هیجانات در نظر گرفته شده چرا که تعهدات مالی این طرح به عهده ما بوده و امید است سرمایه گذاران نیز در جهت تداوم کار وارد میدان شوند.

آیین آغاز فعالیت رسمی نخستین NGO جمعیت طرفداران ایمنی راه خوزستان روز سه شنبه باحضوراستاندار خوزستان، اعضای کیمسیون ارتقای ایمنی جاده ها، داوطلبان هلال احمر استان و جمعی از اعضای انجمن ایمنی راه در تالار افتاب اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار